Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe Gaming headset kopen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ooit een headset ThrustMaster Y250-P, maar na anderhalf jaar is die kapot gegaan. Nou wil ik een erunieuwe aan te schaffen, maar weet niet welke zou ik kiezen, Ik wil tot ongeveer 70 euro uitgeven. Heb al paar opgezocht maar weet niet of die goed zijn. Ik hoop dat hierbij een goede headset zit. Het Headset moet goede microfoon hebben, maar ook goede geluid kwaliteit om in bepaalde soorten games te spelen zoals CS GO, maar moet ook geschikt zijn voor Skype of Teamspeak

-Razer Carcharis
-Gamecom 788 of 780
-Logitech G430
-Turtle Beach PX22
-Corsair Vengeance 1400
-Ozone Rage 7HX
-Tt eSports Shock gaming headset
-Tt eSports Cronos

Alvast Bedankt
Groetjes Kamil

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Ik heb even de Logitech G430 in handen gehad, en behalve de heerlijke pasvorm en het prima geluid en goede output(mic) kan ik over de rest weinig zeggen. Headsets is ook bij iedereen anders, dus behalve persoonlijke ervaringen kom je denk ik niet verder.

Succes tho!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42
Ik zou kijken voor een fatsoenlijke Sennheisser. Misschien wat duurder maar gaat als het goed is ook langer mee. :) Qua geluidskwaliteit kunnen die je noemt er in ieder geval niet aan tippen.

Inventaris - Koop mijn meuk!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb zelf The Kraken 7.1 van Razer http://www.razerzone.com/gaming-audio/razer-kraken-71-chroma

Dit is een over ear-size. Wat ik zelf stuk prettiger vind als je gauw uurtje of 2 a 3 of langer zit te gamen.

[ Voor 36% gewijzigd door Xtr3me4me op 07-11-2014 15:38 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Uzuhl

Uzuhl

chaoscontrol schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:32:
Ik zou kijken voor een fatsoenlijke Sennheisser. Misschien wat duurder maar gaat als het goed is ook langer mee. :) Qua geluidskwaliteit kunnen die je noemt er in ieder geval niet aan tippen.
Voor een degelijke Sennheiser wat over het algemeen ze allemaal wel zijn betaal je ook het 2x het dubbel dan wat hij wil uitgeven.

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42
Uzuhl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:45:
[...]

Voor een degelijke Sennheiser wat over het algemeen ze allemaal wel zijn betaal je ook het 2x het dubbel dan wat hij wil uitgeven.
Ja maar zijn vorige headset ging na anderhalf jaar al stuk, mijn ervaring met Sennheisser is dat ze minstens het dubbele meegaan. Dat samen met de kwaliteit van het geluid vind ik wel opwegen voor de meerprijs, TS moet dit echter zelf beslissen, ik gooi het alleen in de groep. :) (Ik heb dan ook geen echte ervaring met die andere merken los van wat ik een keer gezien of gehoord heb bij vrienden.)

Inventaris - Koop mijn meuk!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-11 16:06

Waywaith

Tja

Zelf gebruik ik de steelseries siberia v2

Dikke prime, zit lekker, geen last van de oren na lange tijd op hebben gehad. Geluid ook dik in orde, naar mijn mening.

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:06
chaoscontrol schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:56:
[...]

Ja maar zijn vorige headset ging na anderhalf jaar al stuk, mijn ervaring met Sennheisser is dat ze minstens het dubbele meegaan. Dat samen met de kwaliteit van het geluid vind ik wel opwegen voor de meerprijs, TS moet dit echter zelf beslissen, ik gooi het alleen in de groep. :) (Ik heb dan ook geen echte ervaring met die andere merken los van wat ik een keer gezien of gehoord heb bij vrienden.)
Vroegah kocht ik elk jaar wel een nieuwe headset omdat de oude op was. Op een gegeven ogenblik mee gestopt en gewoon een losse headphone van Sennheiser gekocht (HD25) + een logitech mic. Met die combi draai ik nu alweer 8 jaar.

De combi HD25 + mic was 3 keer zo duur. Maar ik doe er wel 8 keer langer mee. Op lange termijn dus zeker een goede investering.
Ben het dan ook helemaal met je eens. :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Ferluci92
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-04 15:42
http://tweakers.net/product/214086/steelseries-siberia-v2/

Een van de beste op het gebied van gaming en geluid op dit budget

• Uzuhl

Uzuhl

chaoscontrol schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:56:
[...]

Ja ik geef ook meer uit aan mijn headset, maar niet iedereen zijn portemonnee staat daar naar.
Ik heb zelf een lange tijd gedaan met de G930 van Logitech, prachtspul, + draadloos _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Maar welke steelseries siberia V2 want er zijn verschillende prijzen en zeker kleuren, dus ik weet ook niet welke zou ik kiezen.
Waywaith schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:00:

Dikke prime, zit lekker, geen last van de oren na lange tijd op hebben gehad. Geluid ook dik in orde, naar mijn mening.

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-11 16:06

Waywaith

Tja

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:05:
Maar welke steelseries siberia V2 want er zijn verschillende prijzen en zeker kleuren, dus ik weet ook niet welke zou ik kiezen.

[...]
Ik heb de witte versie en dan met een jack (niet de usb versie)\

Afbeeldingslocatie: https://d3aas1qun7z8dk.cloudfront.net/c8/thumbs/270876_4_254d7d1c6fe15b03c6a6623c46355d47a59174e8.png

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat is eigenlijk verschil tussen en USB versie en met Jack en welke is ook beter ??
en nog een verschil tussen Full Size en Gewone versie ??

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Waywaith schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:00:

Logan van Tek Syndicate is het met je eens. Hij vind de V2 ook beter dan de nieuwe V3.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Ik heb sinds enkele dagen de Roccat Kave XTD Stereo (nou ja, ik, mn vrouw), en wat een ding is dat! Zit erg lekker en de nieuwe kussentjes zijn duidelijk een verbetering van de oudere modellen. Net buiten je budget, maar ik vind hem geluidstechnisch een duidelijke upgrade over zowel de Siberia V2 en de RAW Prism, ik moet de Kingston HyperX cloud er nog direct naast leggen, maar ik heb een heel stevig vermoeden dat de Roccat voor mij -de- <100 euro headset gaat zijn van 2014. Zit wel net buiten je budget...

Binnen je budget valt de Siberia V2 inderdaad op als bovengemiddeld. Ik heb mijn Ozone Strato Evo ooit eens gehaald toen ze rond de 50 euro waren, vind dat nog altijd een heerlijke headset, maar die kost nu 67,-- + en dat vind ik te veel.

pricewatch: Plantronics GameCom 780 7.1

Zou nog een wat goedkopere oplossing zijn als je het geld elders kunt gebruiken. Veel minder dan dat zou ik niet uitgeven, want dan ga je bij elke 5 euro minder erg hard inleveren.

[ Voor 35% gewijzigd door Foritain op 07-11-2014 18:31 ]

Pagina: 1