Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSenne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-09 14:03
Hoi,

Sinds vanochtend gaat de toetsenbordverlichting van mijn Asus UX32VD steeds aan en uit, zoals zichtbaar in dit filmpje.

Als ik Google vind ik niemand met een gelijkaardig probleem en ik heb dus ook geen idee hoe ik dit kan oplossen, heeft iemand een idee?

Met vriendelijke groeten,
Senne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijnenveger
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 09:27

Mijnenveger

Veegt mijnen

Misschien een toets die kapot is en blijft hangen? Wat heb je zelf al geprobeerd? BIOS update?

[ Voor 6% gewijzigd door Mijnenveger op 07-11-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSenne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-09 14:03
Ik kan het niveau van toetsenbordverlichting nog steeds aanpassen, en als ik hem op het hardste zet (niveau 3) valt hij niet uit., op niveau 1 en 2 echter wel. Een vastzittende toets lijkt me dan ook niet het probleem aangezien hij dan eerst zou moeten afnemen naar niveau 1 alvorens helemaal uit te gaan?

Zelf heb ik nog niet echt veel geprobeerd, aangezien ik geen idee heb waar te zoeken. Computer heropstarten helpt niet, heb voor de zekerheid maar even m'n toetsenbord gekuist. Is het niet raar moest dit opeens door een BIOS fout komen? Aangezien het altijd goed werkte...

Ik ga ook eens even kijken of het onder Ubuntu hetzelfde probleem geeft.

EDIT: Zelfde probleem onder Ubuntu, een BIOS update zou het dan toch misschien kunnen oplossen... Heb echter geen idee hoe ik dat doe dus eerst maar een beetje opzoeken.

[ Voor 11% gewijzigd door MrSenne op 07-11-2014 14:49 ]