Onterecht gesloten topic

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo wie o wie dit leest,

Mijn topic (Stage gezocht in Brazilie) is dichtgegooid door "Equator". Dit is naar mijn mening geheel onterecht. Dit is onterecht vanwege de volgende reden:

- Ik heb in mijn topic start gezet "Mocht ik dit verkeerd hebben dan bied ik mijn excuus aan en verzoek ik dit dit aub in het juiste topic gedeelte te zetten" omdat ik niet zeker wist of het goed stond. Mijn topic heeft wel degelijk met netwerken te maken, alleen het soort netwerken waar ik het had neergezet.
- Gezien ik ook netjes had gevraagd of indien het verkeerd was neergezet het aub!in het goede gedeelte van het froum neergezet kon worden. Dit gebeurd bij meerdere mensen, dus ik vind het erg raar dat het niet bij mij gebeurd!
- Ik heb voor de rest niks raars of dergelijke gedaan, dus dat kan niet de reden zijn van sluiten van mijn topic

Ik heb er alle vertrouwen dat iemand dit weer goed zet, want als mijn topic start (plus de rest) inhoudelijk word doorgelezen zullen jullie zien dat er geen opzet in het spel is. Ik heb al een berichtje naar "Equator" gestuurd, maar heb hier nog geen antwoord op gehad. Daarom via deze weg.

Mvg,

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:25

D4NG3R

kiwi

:)

het is wel de bedoeling dat je even het beleid en de FAQ er op naslaat. En er staat in het slotje duidelijk aangegeven dat het niks te zoeken heeft in het netwerken subforum.

Zoals in de FAQ staat:
Het kan gebeuren dat ondanks al je goede bedoelingen je topic op slot wordt gezet. Raak dan niet gefrustreerd en open niet gelijk een boos topic. Vaak is het namelijk niet zo onterecht. In de sluitmessage staat als het goed is duidelijk wat er fout is, en wat je kunt verbeteren. Lees die eerst rustig door, lees de links naar FAQ's, de search of Google, en volg de gegeven raad op.
Daar staat ook:
Zoek het juiste subforum uit.
En in jouw geval is dat dus Stuffis Generalis of mogelijk Werk en Inkomen als je geen SG toegang hebt (Wat je wel hebt).

Knal anders even een DM direct naar Equator als je meer opheldering wil: klik

Als je niet zeker weet waar je topic thuishoort kan je altijd een mod DM'men!

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 07-11-2014 14:22 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan op slot, is geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Je hebt me vandaag om 7 minuten voor 2 PM een berichtje gestuurd. Deze heb ik binnen 2 uur beantwoord en aan je verzoek gedaan. Om nu 16 minuten later al een topic erover te starten is wel erg snel niet?
Dat jij nu alle tijd van de wereld hebt, dat geldt niet voor iedereen. Ook Admins en Moderators hebben een privéleven.

Dit topic is gesloten.