Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• JayRune
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:25
Beste Tweakers,

Sinds drie weken in het bezit van de Acer Aspire V5-573G-54218G50aii.
Ik vond het touchpad niet fijn werken, dus ik heb er gelijk een muis aangehangen.
Doordat de batterijen van muis leeg waren was ik genoodzaakt gebruik te maken van het touchpad.
Echter reageert het touchpad op een bepaalde plek niet.

Al diverse malen de drivers verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Ook diverse versies geprobeerd van de drivers.

Helaas zonder resultaat. Ik vraag mij af of andere bezitters van deze notebook hetzelfde ervaren en of dit een hardware matig defect kan zijn?

• Uzuhl
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 07-05 23:57

Uzuhl

So the Emperor ordains.

Ziet er inderdaad uit als een defect, zeker omdat die licht groene/blauwe vlekken er niet 'natuurlijk' uitzien.
I call DOA op je touchpad.

• JayRune
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:25
Zal wel gevalletje opsturen worden. Meeste fabrikanten houden twee weken max aan als DOA termijn. Helaas dat ik er in de derde week achter moet komen!
Maar daar wacht ik nog een half jaar mee. Heb de laptop iedere dag nodig voor mijn studie!

In ieder geval bedankt voor je antwoord!

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True