Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pepio
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-11 16:46
Omdat ik ga overstappen van de iPhone naar de Oneplus one, is het ook tijd om vaarwel te gaan zeggen tegen iMessage, een systeem wat in mijn ogen perfect werkt en wat ik zeker ga missen. Vooral hoe het samen met Facetime op zowel mijn Mac als mijn telefoon werkt. Ik zoek dus een alternatief die voldoend aan het volgende lijstje met eisen.
  • Berichten kunnen versturen
  • Mogelijkheid tot bellen
  • Op zowel Android als iOS werken
  • Een desktop client heeft voor zowel OSx als Windows.
BBM leek te voldoen, maar die heeft helaas geen desktop variant. Als iemand iets weet dan hoor ik het graag!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Berichten = SMS ?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

Ik zou zeggen skype, dat werkt voor mij perfect op alle platformen.

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-11 11:45
skype?

edit: Falco91Bones was me voor

[ Voor 73% gewijzigd door Quadradial op 07-11-2014 10:09 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Ik zou zeggen : Naver Line.

Het enige wat ik er sinds kort vervelend aan vind is de abundance van 'smiley suggestions' als je bepaalde woorden (lol, wow, omg) intikt. Ik weet niet of dat uit te zetten is, maar de functionaliteit van de app is verder subliem inclusief gratis onderling voipen, bellen met een premium service naar vaste/mobiele nummers, desktop client enz. Verder één van de grootste chat netwerken ter wereld.

• pepio
@True:
Sorry daar had ik iets duidelijker in moeten zijn, ik bedoel gewoon het versturen van gewone berichten.

@Falco91Bones:
Skype was ik helemaal vergeten. Alleen de app was een tijdje geleden erg slecht op iOS. Is dat reeks verbeterd?

@majic:
Ga ik eens bekijken! Tnx :)

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11 20:28

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik weet dat Telegram een goed en enigszins veilige messenger is, die ook met een desktop client komt. Echter ondersteunt ie (nog) geen voice.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Google Hangouts. Heeft ook API dus vast en zeker ook wel standalones, daarnaast alle android devices en ook iOS.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

Ik gebruik ook hangouts.
Omdat ik die ook in mijn browser kan gebruiken.
En naast IM kan je er ook mee SMS-en naar mensen zonder smartphone (ja die zijn er nog)
En kan videobellen en zelfs VOIP naar andere hangout gebruikers.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• pepio
Hangouts is inderdaad wel een leuke, maar een mooie desktop client heb ik er nog niet voor kunnen vinden. En he is jammer dat daar chrome voor nodig is en die gebruikt relatief veel batterij.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

Geen idee eigenlijk. ik gebruik chrome al jaren en vindt het een fijne browser.
Ik kan uren internetten op mijn accu van de laptop.
En anders zit de computer aan de stekker.
Het zou idd wel mooi zijn als er een losse app zou zijn. Maar voor mij werkt het prima zo

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-11 19:28
Je zou viber kunnen overwegen. Heeft ook een desktop client. Helaas proberen ze je wel stickers aan te smeren. Voor de rest werkt het goed.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 20:03
Google Hangouts, Skype en Facebook.

Dat is zo'n beetje wat er het meest gebruikt wordt en op alle platformen werkt.

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Google Hangouts heeft dacht ik een api en zal dus ook wel binnen andere apps geimplementeerd kunnen worden.

• pepio
Mizgala28 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:20:
Google Hangouts, Skype en Facebook.

Dat is zo'n beetje wat er het meest gebruikt wordt en op alle platformen werkt.
Het probleem is alleen dat van deze eigenlijk alleen Skype een beetje leuke integratie met de macbook heeft. Daarbij maakt het me niet zo veel uit hoeveel het gebruikt wordt, ik ben juist heel erg voor het proberen van nieuwe applicaties.

Verwijderd

pepio schreef op maandag 10 november 2014 @ 00:47:
[...]

Het probleem is alleen dat van deze eigenlijk alleen Skype een beetje leuke integratie met de macbook heeft. Daarbij maakt het me niet zo veel uit hoeveel het gebruikt wordt, ik ben juist heel erg voor het proberen van nieuwe applicaties.
Waarom moet iets integreren. WebApps kan je gewoon pinnen en dergelijke aan je balk toch? WebApps is toch waar het allemaal naar toe gaat. Native apps is zooo 2013. :) Helemaal voor applicaties die sowieso een connectie met het internet nodig hebben.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Deze discussie mag verder gevoerd worden in Google Play & Androidapps - Deel 18

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.