NFC Ring

Introductie
Droomde je er vroeger niet van als een klein kind, net als James Bond met je ring verschillende deuren openmaken, je smartphone unlocken en zelfs je auto laten starten? Ik wel en een jaar geleden is het project NFC Ring door John McLear op kickstarter "successfully funded". Wat is er nou mooier dan dat alle software die ze hebben ontwikkeld open-source is? Bovendien krijg je er "NFC Ring unlock apps" bij. Die kan je overigens ook hier downloaden:http://nfcring.com/apps/NFCRingControl.apk
http://store.nfcring.com/...om/apps/NFCRingUnlock.apk
Wat is het nou precies?
Het is een ring met 2 NFC-chips erin. Je kan hem gebruiken om je telefoon mee te unlocken, deuren mee te openen, en alle andere gekke dingen die je met NFC kan doen. 1 chip van de twee chips is "public" en de ander is privé. Hieronder zie je een video die eigenlijk alles duidelijker beschrijft dan dat ik het zou kunnen vertellen:Waar kan je deze kopen?
Deze ringen kan je kopen in de nfcring shop. Momenteel zijn ze in 3 uitgaves, en allemaal gemaakt van titanium. Echter komen er in de toekomst ook andere aan van bijvoorbeeld koolstofvezel (Carbon fibre). De verzendkosten bedragen volgens mij +- €5,-.
Je hebt ze dan in verschillende soorten:
V1TNAGE
Is transparant aan beide kanten. Gemaakt van nikkel-vrij titanium.
SIGNATURE
Is aan 1 kant transparant, aan de andere kant zwart. Gemaakt van nikkel-vrij titanium.
ALPHA SIGNATURE
Is breder dan de andere ringen. Is aan 1 kant transparant, aan de andere kant zwart. Gemaakt van nikkel-vrij titanium.
Devvers
Een groot doel van de makers van deze ring is om mensen aan het developpen te krijgen. Er zijn al verschillende security apps verkrijgbaar en er is informatie beschikbaar over de NFC chip. De software die ze tot nu toe ontwikkeld hebben is open source, iedereen kan er dus bij.Compatibiliteit
De ring kan gebruikt worden met elk apparaat dat NFC heeft. Bekijk eens:Welke ring zal werken met mijn telefoon
Reviews
FAQ
De ringVerzending
Apparaten
Apps
Overige
[ Voor 16% gewijzigd door Frozen op 20-12-2014 21:19 ]