Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Harde schijf gecrashed?

Pagina: 1
Acties:

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:14
Een paar dagen geleden is de laptop (Acer) redelijk hard gevallen. Sinds vanmiddag start hij niet meer op. Wanneer de laptop aangezet wordt zoemt de harde schijf even waarna het weer stil wordt op de ventilator na.

Lijkt mij een gecrashde harde schijf?

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Het kan zo ongeveer alles zijn als er een probleem is met het moederbord dan kan hij ook even aan gaan en de fans laten draaien en weer uitvallen.

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:38

OgWok

U.N.C.L.E.

Vissert schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:56:
Een paar dagen geleden is de laptop (Acer) redelijk hard gevallen. Sinds vanmiddag start hij niet meer op. Wanneer de laptop aangezet wordt zoemt de harde schijf even waarna het weer stil wordt op de ventilator na.

Lijkt mij een gecrashde harde schijf?
Waarom?

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• KILLorBE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06-2024
Haal de hdd eruit en kijk of de laptop dan iets meer doet (of je in het BIOS kunt komen bv), ook kun je de hdd aan een pc hangen en schijfcontrole uitvoeren.

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:14
revertive schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:01:
Het kan zo ongeveer alles zijn als er een probleem is met het moederbord dan kan hij ook even aan gaan en de fans laten draaien en weer uitvallen.
Nouja de harde schijf valt dus uit. Het scherm blijft zwart en de fans blijven draaien.
Omdat het klinkt als of de harde schijf het als eerste opgeeft?
KILLorBE schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:44:
Haal de hdd eruit en kijk of de laptop dan iets meer doet (of je in het BIOS kunt komen bv), ook kun je de hdd aan een pc hangen en schijfcontrole uitvoeren.
Komen er net achter dat er gelukkig nog een uitgebreide garantie op zit dus we brengen hem morgen weg. Ik ben toch zeer benieuwd wat er aan de hand is. Normaal verschijnt er nog wel iets op het scherm.