Poging tot kopen droger

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:27
Hoi,

Vorige week bij Redcoon een droger besteld. Stond op site met levertijd 1-3 dagen. Telefonisch gedaan omdat er een probleem was met invulling postcode.
Bevestiging gekregen van bestelling en betaald. Ook daar een bevestiging van gekregen met bericht dat levering na paar dagen zou volgen.
Eind vorige week mail dat droger er nog niet was en dat hij ws afgelopen maandag zou binnenkomen.
Daarna niks meer gehoord. Tot vandaag.
Droger niet meer leverbaar. Als ik er 1 wil kan ik op de site kijken.

Vraagje
Ik geloof best dat hij niet meer leverbaar is, maar kan ik een vergelijkbare vragen voor dezelfde actieprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Sterker nog gewoon ééntje uitzoeken die net wat duurder is, en dan de reactie van redcoon maar afwachten.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Supertip schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:44:
Sterker nog gewoon ééntje uitzoeken die net wat duurder is, en dan de reactie van redcoon maar afwachten.
Lol. Dat is niet wat ze bedoelen.
Hoewel ze ook niet hebben aangegeven mijn geld terug te storten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ze moeten gewoon iets vergelijkbaars leveren. Zoek er één uit voor ongeveer de oorspronkelijke prijs en pas daar hetzelfde kortingspercentage op toe. Leg dat voor - via de mail - als acceptabel alternatief waarmee ze hun niet-nakoming van de overeenkomst kunnen herstellen. Blijf vooral aandringen op nakoming van de overeenkomst. Koop is koop en Redcoon kan niet met een ongemakje de overeenkomst ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Is het echt zo eenvoudig?

En waar wijs ik ze dan op? Consumentenrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Krijg nou wat. Krijg ik net dit mailtje. Wat moet ik daar nou mee?

Helaas is het door jou bestelde artikel(en) - voor velen heel scherp -
tijdelijk uitverkocht!
Daarom ondervindt de verwerking van je opdracht enige vertraging.
Wij verwachten de volgende levering op 10.11.14

Zodra het door jou gewenste artikel bij ons binnen is, zullen wij het naar het door je
opgegeven adres doorsturen. Natuurlijk ontvang je dan direct per e-mail een bevestiging
van de verzending, zodat je meteen weet dat je jouw bestelling spoedig in ontvangst kunt nemen!

Indien je nog verdere informatie wenst of vragen hebt, aarzel dan niet om contact
met ons op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:05
Makkelijk. Wil je het product nog? Dan nog even wachten.

Anders gewoon melden dat je geen interesse meer hebt. En je het geld terug zou willen.

Hoewel het vervelend is dat het lang duurt, ze proberen wel om het bestelde product te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
oohh schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 07:57:
Makkelijk. Wil je het product nog? Dan nog even wachten.

Anders gewoon melden dat je geen interesse meer hebt. En je het geld terug zou willen.

Hoewel het vervelend is dat het lang duurt, ze proberen wel om het bestelde product te leveren.
Dit mailtje is natuurlijk gewoon een automatisch gegenereerd mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

maartend schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:24:
[...]

Dit mailtje is natuurlijk gewoon een automatisch gegenereerd mailtje.
Dan doe je toch gewoon wat in de laatste regel staat
Indien je nog verdere informatie wenst of vragen hebt, aarzel dan niet om contact
met ons op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dat dus maar gedaan. Toevallig zelfde man als gisteren aan de telefoon. Die snapt het ook niet. Wordt uitgezocht en gelijk doorgegeven dat ik afgelopen nacht een mail heb geretourneerd met voor mij een waardige vervanger. Dus niks niet geld terug, dan ben ik nl. mijn aanbieding kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Niet meer leverbaar, maar nog wel 1 vormij. Afijn, ik blij.

Thnx voor de raad.
Pagina: 1