Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop - Zakelijk gebruik, ongeveer € 1000,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Voor zakelijk gebruik op zoek naar een nieuwe laptop. Complete leek wat betreft merken/systemen/hardware etc. Kunnen jullie mij adviseren?

Budget is ongeveer 1000 euro. Ik gebruik de laptop voornamelijk zakelijk. Geen gaming, maar wel af en toe fotobewerking of graphic design. Laptop wordt vaak verplaatst dus stevig, maar lichtgewicht is handig. Veel reizen in de trein, dus lange accuduur is ook een plus! Veel opslag (i.v.m. foto's) en een beetje snelheid is ook wel prettig. Maar er is vast niemand die een langzame laptop zoekt ...

Numpad op het toetsenbord is een pre in verband met veel invoeren cijfers. Zit graag buiten als de zon schijnt, ik begreep dat daar speciale schermen voor zijn? Sucker voor mooi design, dus mag er goed uitzien.
Het oog wil ook wat toch? ;-)

Dank alvast!!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2014 18:30 ]

Verwijderd

Je hebt al best wat informatie gegeven over wat je zoekt maar niet op LAA beleid gebaseerd. Je zoekt een draagbare laptop/ tablet met een goede accu duur. Heb je al eens gekeken naar ultrabooks? Deze laptops zijn uitstekend geschikt voor zakelijk gebruik, hebben vaak een mooi en strak design van metaal. De hardware wordt ook steeds beter en sommigen zijn volwaardige desktop vervangers. We kunnen allemaal wel merken gaan roepen maar misschien moet je even gaan kijken bij een grote elektronica zaak naar welk merk/ model je mooi vind en deze hier neerleggen. Dan krijg je zo response, welke voor jouw gebruik het meest geschikt zal zijn. Je moet trouwens een non-glare ips scherm hebben met behoorlijke helderheid ( liefst boven de 300cd/m2). Verder denk ik dat een Microsoft surface pro 3 ook wel in jouw straatje kan passen.

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-11 13:19
Hoe groot?

[ Voor 56% gewijzigd door wappiewappie op 08-11-2014 10:13 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als je een laptop met numpad zoekt wordt het 15,6" of groter. Zou inderdaad naar een ultrabook gaan kijken, die hebben meestal aardige hardware, kan je ook nog wel enigszins grafisch op werken en de batterijduur is meestal ook erg goed. Als het numpad niet perse hoeft is rond de 13" ook een optie.

Je moet zoals gezegd kijken naar een laptop met een (mat) IPS scherm, denk dat je geen dedicated GPU nodig hebt, iets als een i5 4210u of i7 4510u met integrated graphics moet genoeg zijn voor wat je beschrijft, al is een dedicated GPU ook wel leuk.