Toon posts:

Directe kabelverbinding vraagt om domein?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

ik heb het volgende probleem: Ik heb een PC met windows 95 en een laptop met windows 95. Nu wil ik een netwerk aanleggen door middel van een seriele null-modem kabel. Ik heb de PC als host ingezet en heb de bestanden gedeeld. De laptop heb ik als gast ingesteld. Nu wil ik verbinding maken en ik zie dat ze contact hebben, want de host vraag om username/password. Het probleem is nu dat hij ook nog om een domein vraagt. Dit terwijl ik in netwerkeigenschappen het vakje "Aanmelden bij domein" NIET aangevinkt heb. Wie kan me helpen met dit probleem?

Groeten,
Mikl0

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 00:06

admiral866

The King Personality Disorder

ik ben heel slim, maar ik weet het toch niet.
Volgens mij is dit wel heel moeilijk hoor.

edit:
ok ff wat zinnigs erbij :P
volgens mij vraagt windows altijd om username en password voor netwerk zodra je er een netwerkkaart in hebt zitten.
dit aanmeld schermpje heeft dus niets te maken het aanwezig zijn van een werkend netwerk

Verwijderd

?

Verwijderd

Topicstarter
shit, ik snap het niet man

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 00:06

admiral866

The King Personality Disorder

Dit gaat nooit werken! Misschien moet je eens op de volgende site kijken:
www.directekabelverbinding.nl/mikl0/troubleshooting/foutmelding.html
lol heeft ie z'n pass opgeslagen op school hdd
:P

|:(

Verwijderd

?

Verwijderd

Topicstarter
Huh? I

Verwijderd

Topicstarter
Maar ff serieus. Kan iemand me hierbij helpen?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Werkt het niet gewoon als je bij domein nix invult ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb van alles geprobeerd. Als ik niks bij domein invul, dan kan ik ook niet inloggen. Ik heb ook alle eigenschappen van netwerkomgeving geprobeerd maar niks wil werken. Volgens mij kan ik dit veranderen door een key in het register te veranderen maar ik weet niet welke. Iemand anders misschien?

Mikl0 :P

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

Als ik ut me goed herinneren heeft windows een ACL (Naam.PWD) bestand in de Windows dir staan (als er 'eens'netwerk is geweest') gooi op béide pc's dat PWD bestand weg, en herstart de pc's en tik op beide dezelfde Username/Password... (ben erg roestig geworden met Windows9x, dus kan er naast zittu)

Macconner! | speed 733@1007 :)

Pagina: 1