Ik heb gister iemand geadviseerd om een RAM bankje te kopen want hij had 4GB extra nodig. Nu blijkt dat ik een verkeerde heb aangeraden gezien ik op zijn RAM googlede en dat uitkwam op DDR3L maar in zijn laptop een bankje zat met -PB erachter wat volgens de specsheet die ik tegenkwam het zelfde zou moeten zijn maar dus DDR3 blijkt te zijn (dit bleek nadat hij het ram bankje in de laptop had getest maar deze hem niet herkende)
Ik heb hem nu geadviseerd om morgen even contact met de webshop op te nemen en te vragen naar een retour procedure gezien we met dit bankje niks kunnen. Als ik het goed begrijp moeten hun dit bankje terug nemen en zou hij zijn geld terug moeten krijgen? (in dit geval zal hij dan een DDR3 bankje ervoor terug bestellen) Maar zijn uiteraard de verzendkosten om het bankje van hem naar het bedrijf te sturen voor zijn eigen rekening.
Klopt dit of is er hier iets anders van kracht?
Ik heb hem nu geadviseerd om morgen even contact met de webshop op te nemen en te vragen naar een retour procedure gezien we met dit bankje niks kunnen. Als ik het goed begrijp moeten hun dit bankje terug nemen en zou hij zijn geld terug moeten krijgen? (in dit geval zal hij dan een DDR3 bankje ervoor terug bestellen) Maar zijn uiteraard de verzendkosten om het bankje van hem naar het bedrijf te sturen voor zijn eigen rekening.
Klopt dit of is er hier iets anders van kracht?