Waarom worden ruiladvertenties niet een aparte categorie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJgamer
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-07-2022
Sommige ruiladvertenties staan onder aanbod, terwijl anderen onder vraag staan. Zou het niet beter zijn om er een aparte categorie voor te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat lijkt me niet verstandig. De basis van de advertenties is altijd vraag en aanbod en er wordt altijd geruild. Vraag, aanbod en ruilen sluiten elkaar dus niet uit. Je biedt een specifiek product of dienst aan en je vraagt daarvoor als ruilmiddel geld of een ander product of je vraagt om een specifiek product of specifieke dienst en biedt daarvoor geld aan als ruilmiddel.

Volgens is de aanzet tot het plaatsen van een ruiladvertentie bijna altijd dat de gebruiker van een bepaald product af wil. Laten we deze advertenties dan beschouwen als een bepaald type aanbodadvertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Ik ben wel te porren voor een aparte ruilrubriek. :-)

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

We hebben natuurlijk ook nog het aloude ruiltopic: Het grote hardware ruiltopic - deel 16 / XVI / 10000

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Mjah, hoop mensen weten die niet te vinden heb ik het idee..

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...