In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
daadwerkelijk het geval is.
BronOk, so this is a two fold problem. One just like brad805 pointed out you have to have Settings App > General > Date & Time > if Set Automatically is OFF > ON, if it was ON > OFF > Set Date & Time yourself (but when you bring up this screen to manually set time there is this little reminder about having location services set to ON for it to change time zones correctly). So, leave it Settings App > General > Date & Time > if Set Automatically is OFF > ON, now go back to Settings App>Privacy>Location Services>ON (if off). Once I did this (which mine was off) and I went back to Date & Time instead of it thinking I was in New York, it now showed a very complicated America/Indiana/Indiana... (I suspect this is due to the fact that Indiana has 3 time zones EST, EDT (for the counties that observe) and CDT). Now time is running automatic and smoothly. This was on an iPhone 5c 16 GB running 7.1.2 on Verizon. I hope this helps.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ligt dit aan de telefoon of toch iets met het netwerk?
Op dit moment (17:55) blijft mijn telefoon roepen dat het 17:28 is, tijdzone Amsterdam.
Ik heb een aantal harde resets geprobeerd, mijn tijd-zone in de iCloud goed gezet (stond het al maar toch even gechecked), de tijd op handmatig en automatisch gezet en gewacht... Niks helpt.
Zojuist zet ik mijn scherm aan en ik zie de tijd van 10:58 verspringen naar 9:32...
Restoren, locatievoorzieningen etc alles geprobeerd maar niets hielp.
Toestel hebben we maar omgeruild voor de klant en dit was dus ook de oplossing
Reserve kopie gemaakt, telefoon herstelt naar fabriek instellingen en zich laten gedragen als een nieuwe telefoon en meteen al liep de tijd niet meer goed... Reserve kopie terug gezet, tijd liep goed (jeej!) maar zodra ik em ontkoppelde liep de tijd alweer anders..
Iemand ervaring met iPhones die niet in Nederland zijn gekocht maar wel bij een Apple store?
[ Voor 28% gewijzigd door Safaci op 10-11-2014 11:15 ]
Verder hadden ze zowel bij de Telecombinatie als de T-mobile shop nog nooit van dit probleem gehoord. Ben bang dat het dus echt hardware gerelateerd is en zonder garantie wordt het een duur grapje. Jammer maar helaas... Dat zijn de consequenties van goedkoop in Amerika shoppen denk ik dan.