Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nas of zelfbouw Nas
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
300/400 euro minus harde schijven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Reeds ben ik gebruik gaan maken van Nzbdrone en usenet. na meer research gedaan te hebben ben ik er achtergekomen dat je ook een nas kan gebruiken voor het automatisch downloaden van je media ( vooral anime) ook wil ik vanaf deze nas/zelfbouw nas/htpc een plex server runnen. ik heb gekeken naar de verschillende synology nassen die kunnen wat ik wil maar ze zijn erg prijzig. ik vroeg me dus af of een zelfbouw nas een goedkopere optie zou zijn. het besturingssysteem maakt me niet uit. dat vogel ik wel uit.
alvast bedankt,
Nathaniel
Ik zoek een?
Nas of zelfbouw Nas
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
300/400 euro minus harde schijven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Reeds ben ik gebruik gaan maken van Nzbdrone en usenet. na meer research gedaan te hebben ben ik er achtergekomen dat je ook een nas kan gebruiken voor het automatisch downloaden van je media ( vooral anime) ook wil ik vanaf deze nas/zelfbouw nas/htpc een plex server runnen. ik heb gekeken naar de verschillende synology nassen die kunnen wat ik wil maar ze zijn erg prijzig. ik vroeg me dus af of een zelfbouw nas een goedkopere optie zou zijn. het besturingssysteem maakt me niet uit. dat vogel ik wel uit.
alvast bedankt,
Nathaniel