Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik had deze vraag al in een ander topic gepost, maar wil dat topic niet kapen, vandaar een nieuwe.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Dual SIM, high end, Android, niet te groot. Moet zowel in Azie als in Europa kunnen werken.

Wensenlijstje:
• Budget: ~700, voor een subliem toestel is dit rekbaar
• High End
• Engelse taal (Nederlands een optie voor bijvoorbeeld spelling check bij SMS)
• Zo min mogelijk bloatware
• Snelle processor
• Dual SIM
• M.b.t. bovenstaande: beide slots het liefst 4G, maar op zijn minst 3G (dus niet één 2G en één 3G)
• Hoeft geen micro-sim te zijn, sterker nog: het liefts een 'normale'
• Niet zo groot, maximaal ongeveer 4.9" display
• HD/IPS
• Snelle GPS fix
• Intern geheugen 32GB (mag meer zijn, maar ik roep maar wat)
• Mogelijk tot SD kaartje
• Goed foto-gedeelte, snel(le) foto's maken, simpel (ben een foto-anafalbeet), ook in een omgeving met minder licht
• Hoeft geen camera aan de voorzijde te hebben

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
700 euro, maar is flexibel

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Misschien een Galaxy S5 Dual Sim, maar kan me vergissen

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ben ook op zoek geweest en kwam eigenlijk uit op de HTC M8 Dual Sim. Die is helaas niet in HK uitgekomen (mijn uitvalsbasis), maar wel in China waar ik nu ben. Helaas heeft China een dingetje met Google, dus ze hebben heel Google Play eruit gemikt - geen optie dus.

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-11 20:30
Honor 6 misschien, maar dit is wel 5 inch. Is alleen geen dual core.

[ Voor 23% gewijzigd door user_tweakers op 06-11-2014 14:38 ]

Verwijderd

user_tweakers schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:37:
Honor 6 misschien, maar dit is wel 5 inch. Is alleen geen dual core.
Geen 4G in Nederland, dus denk niet dat dat is wat TS wil.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Als Google Play er niet op staat betekend niet dat je het er niet op kan zetten of laten zetten. Veel shops doen het tegen een kleine vergoeding meeleveren als je wil, of je zoekt even de juiste APK op bij XDA Developers voor jouw versie van Android en installeer je die.
Ikzelf adviseer eigenlijk een Chinees apparaat eerst te resetten naar fabrieksinstellingen zodat de bloatware er af is en je de taal goed kan zetten en dan zelf even de APK installeren.

• Sanction
  • Niet online
Ik houd eerlijk gezegd niet zo van dat gerommel; liever af-fabriek. Maar dank je voor de suggestie. :)

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-11 20:30
Ik denk dat het onmogelijk is om een telefoon te vinden die op beide sim slots 4G ondersteund.

S5 dual sim (als die er is) lijkt me ook het meest geschikt. Andere toestellen die ook mogelijk zijn:
pricewatch: ZTE Nubia Z7 Mini Wit
pricewatch: Huawei Ascend G700 Zwart

Waarvan de G700 geen high-end is.

Het zijn juist de Chinese toestellen die vaak dual sim hebben. Daarnaast weet ik niet hoeveel je in China bent, of dat je daar woont. Zelf heb ik in China ook ervaring dat alles van Google, Facebook, Twitter etc niet werkt. Maar mocht je in China zelf wonen dan kan je met een VPN ook wel wat. Of je gebruikt de Chinese stores. Als je vaker korte periodes in China bent is de Google Play denk geen probleem, je kan alleen je apps niet updaten en niks nieuws installeren.

Is het verder een vereiste dat je altijd bereikbaar bent op beide nummers? Anders zou een Duo simkaart ook een optie zijn en is je telefoonkeuze veel breder. Of je kiest voor twee telefoons.

Andere opties zijn: (voornamelijk mid-end)
http://tweakers.net/produ...sung-galaxy-s4-mini-duos/
pricewatch: Samsung Galaxy S5 mini Duos (3G) Wit
pricewatch: Lenovo P780 Zwart

• Djampire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-11 12:16
kijk ook even naar de modellen van Xiaomi!

9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070

• Sanction
  • Niet online
Ik ga toch maar voor de M8 dual SIM, alleen heb ik zoveel problemen met Ebay/Paypal dat dat niet lukt. :(

http://www.ebay.com/itm/H...hones&hash=item4d21d78873

[ Voor 42% gewijzigd door Sanction op 08-11-2014 16:45 ]

Verwijderd

Verstandig.
High end is namelijk ook iets dat zit in materiaal gebruik en stabiliteit en betrouwbaarheid van de software.
Pagina: 1