Vraag over mijn 3d kaart

Pagina: 1
Acties:

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:20
Ik ben hier totaal niet bekend in so please help me!

Ik heb gister een post gezet over een probleem met o.a. mijn cd-rom. Er werd toen gezegt dat ik zoiezo ff moest kijken voor een nieuwe driver voor m'n 3d kaart. Maar waar kan ik de nieuwste driver uberhaubt vinden ?

Ik heb de volgende gegevens:
ASUS AGP V7100
VGA Chip Geforce 2 MX
RAM: 32 MB
Ram Type: SDRAM
Bus Type: AGP 4x Side Band: Off (wa's dit) :?
IRQ: 10
VESA VBE vr. 3.00
VGA BIOS vr. 3.11.00.04
Driver: ASUS AGP-V7100 SDRAM v.5.30 RC

Anyone ?

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Heey

Nou zoenzo kun je de drivers vinden op;
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers

maaro zoals je op mijn post; ( [topic=161183] ) kan lezen heb ik daar wat problemen mee :(

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:20
Ik heb ff gekeken bij jou post, maar eh.... ik heb gewoon w98 draaien.... Heb nog nix gehoord / gelezen over probs bij w2000.

Maar ik heb idd de driver net gedowned op m'n laptop, dus vanavond ff installeren.
Maar ik ben best onzeker of het allemaal wel goed zal gaan....!?

Ik bedoel, als ik die zelf extractor ga draaien, is het dan wel 100% zeker dat ie het gaat doen, zo niet....wat dan ?

Tevens staat dit ook op de site:
*GeForce2 Go is not supported in the NVIDIA reference drivers. Please consult your notebook's manufacturer for the latest driver.

eh........ja ?

MW | BF1 Stats

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:49
Je moet je niet zo'n zorgen maken, relax, gewoon wat aan prutsen tot je de goede drivers hebt kan geen kwaad. :)

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Sorry...ik snap hem ook even niet meer :)
Heb je nu een Geforce2Go of een GeforceMX ?

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 09:06 schreef zephyer het volgende:
Ik heb ff gekeken bij jou post, maar eh.... ik heb gewoon w98 draaien.... Heb nog nix gehoord / gelezen over probs bij w2000.

Maar ik heb idd de driver net gedowned op m'n laptop, dus vanavond ff installeren.
Maar ik ben best onzeker of het allemaal wel goed zal gaan....!?

Ik bedoel, als ik die zelf extractor ga draaien, is het dan wel 100% zeker dat ie het gaat doen, zo niet....wat dan ?

Tevens staat dit ook op de site:
*GeForce2 Go is not supported in the NVIDIA reference drivers. Please consult your notebook's manufacturer for the latest driver.

eh........ja ?
Ik heb de nieuwe Nvida drivers ook onder Windows ME geprobeerd, en daar werkte het zonder problemen, in één keer! Dus dat zal bij jou onder Win98 ook wel zo zijn. Zo niet kun je altijd met veilige modus je de instellingen weer terugzetten.

En als er nog reacties zijn op mijn vraag;
[topic=161183]

thanx
Pagina: 1