Heeft iemand ervaring met Sonos support?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452343

Topicstarter
Afgelopen weekend een PLAY 1: gekocht. Maandag ging er iets niet lekker tijdens installatie. Kan gebeuren. Ik denk, ik bel de Sonos support lijn om aan iemand te vragen hoe ik dit kan oplossen. In totaal twee keer gebeld en 1 uur en 5 minuten :F in de wacht gestaan zonder ook maar iemand aan de lijn te krijgen. Ik ben best geduldig, maar dit vond ik toch echt te gek... 8)7

Dus heb ik op Maandag een account aangemaakt en de vraag in hun support systeem gesteld.

Bericht terug:
U krijgt binnen 24 uur een reactie op uw vraag. OK, prima.

Het is nu Donderdag,
Nog totaal geen bericht terug ontvangen (behalve dan de autoreplies) van Sonos.

Heeft iemand soortgelijke ervaringen met Sonos en iemand een idee om toch een reactie te krijgen?

Alvast bedankt voor het meedenken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyBTS
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-04 14:53
Nee, die ervaring heb ik niet. Ik stelde een vraag via de telefoon, kreeg bijna direct iemand aan de telefoon die ook wist waar hj het over had. Een 10 minuten later kreeg ik een email waar mijn vraag goed in stond verwoord met nogmaals een duidelijk antwoord.

Ik was juist verrast door de snelheid en correcte manier van hulp bieden. Bij de gemiddelde zorgverzekeraar of energie leverancier wordt je niet zo goed behandeld terwijl je daar heel wat meer geld aan kwijt bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 17:47
Zal Angsthaas nog steeds aan het wachten zijn? ( Jaar en bijna 2 maanden later :p)

fotoblog