Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
dit is niet echt een oc cpu. verwacht dus niet dat je em echt verder kunt krijgen. Tenzij het een coppermine is, maar dat vertel je er nog niet bij.
En ja het is een Coppermine 1 van de eerste
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
ik heb ook een slot 1 alleen een katmai
en die gaat op 620 op 2.10 volt met standaard koeler ik kan haast nergens een andere vinden of 1'tje die ook over 1 geheugen bank heen gaat
en die gaat op 620 op 2.10 volt met standaard koeler ik kan haast nergens een andere vinden of 1'tje die ook over 1 geheugen bank heen gaat
Probeer een golden Orb slot 1 es ...Op woensdag 13 juni 2001 17:16 schreef kRyPtO het volgende:
ik kan haast nergens een andere vinden of 1'tje die ook over 1 geheugen bank heen gaat
die past heel netjes en koelt ook redelijk.
alleen met een Inwin A500 kast wil die nog es tegen de voeding aan zitten , maar zelfs dat was op te lossen...
Succes
ik was dus laatst naar zo'n pc winkel gegaan en daar kunnen ze er geen een krijgen/vinden en waar kan ik hem dan op internet bestellen wel bij een nl site.
Een Termal Take Golden Orb slot 1 is te krijgen bij :www.oc-shop.com (even gesloten maar de 17e weer open)
daar heb ik hem vandaan.
dan sturen ze hem vanuit dordrecht naar je toe of je kan hem bij ze ophalen.
succes
daar heb ik hem vandaan.
dan sturen ze hem vanuit dordrecht naar je toe of je kan hem bij ze ophalen.
succes
Pagina: 1