I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik heb geen idee wat je bedoelt?
Intentionally left blank
In de linker- en rechter bovenhoek heeft de zwarte horizontale balk een afronding naar beneden.
Als je links de tracker uitklapt schuift de afronding netjes mee met de tracker, en blijft het verloop intakt.
Ik meen dat de TS bedoeld dat op moment dat de tracker uitschuift het ronde hoekje rechtsboven verdwijnt.
In mijn Chrome 38 gaat dit echter gewoon goed.
Als je links de tracker uitklapt schuift de afronding netjes mee met de tracker, en blijft het verloop intakt.
Ik meen dat de TS bedoeld dat op moment dat de tracker uitschuift het ronde hoekje rechtsboven verdwijnt.
Ja, dat gaat bij mij in Firefox ook gewoon goed. Misschien een screenshotje?
Intentionally left blank
ook in safari 8 verdwijnt de ronde hoek rechtsboven zodra je naar beneden scrolt (en de tracker dus fixed staat).
Het gaat om die afronding naar beneden inderdaad. Maar de kant waar de tracker NIET staat, verdwijnt als je naar beneden scrollt. Dat bedoel ikfrickY schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:47:
In de linker- en rechter bovenhoek heeft de zwarte horizontale balk een afronding naar beneden.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik begrijp waar je je aan stoort. Als we dit op een mooie manier willen oplossen zou de donkergrijze balk met de payoff ('Wij stellen technologie op de proef') losgekoppeld moeten worden van de content en niet niet helemaal uit beeld moeten scrollen zodat de afronding en eventueel een paar pixels van de onderkant van die balk nog zichtbaar blijven.
Het lijkt me veel moeite voor weinig winst
.
Het lijkt me veel moeite voor weinig winst
Pagina: 1