Afgeronde hoekjes header

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:03

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
Het donkere gedeelte van de header van Tweakers heeft (desktop-size) links en rechts van die mooie afrondingen naar de rest van de content.

Nu blijft deze bij de tracker gewoon bestaan, maar aan de andere kant niet :'( Kan dat anders?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:17

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb geen idee wat je bedoelt?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
In de linker- en rechter bovenhoek heeft de zwarte horizontale balk een afronding naar beneden.
Als je links de tracker uitklapt schuift de afronding netjes mee met de tracker, en blijft het verloop intakt.

Ik meen dat de TS bedoeld dat op moment dat de tracker uitschuift het ronde hoekje rechtsboven verdwijnt.
In mijn Chrome 38 gaat dit echter gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:17

crisp

Devver

Pixelated

Ja, dat gaat bij mij in Firefox ook gewoon goed. Misschien een screenshotje?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ook in safari 8 verdwijnt de ronde hoek rechtsboven zodra je naar beneden scrolt (en de tracker dus fixed staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:03

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
frickY schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:47:
In de linker- en rechter bovenhoek heeft de zwarte horizontale balk een afronding naar beneden.
Als je links de tracker uitklapt schuift de afronding netjes mee met de tracker, en blijft het verloop intakt.

Ik meen dat de TS bedoeld dat op moment dat de tracker uitschuift het ronde hoekje rechtsboven verdwijnt.
In mijn Chrome 38 gaat dit echter gewoon goed.
Het gaat om die afronding naar beneden inderdaad. Maar de kant waar de tracker NIET staat, verdwijnt als je naar beneden scrollt. Dat bedoel ik :)

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:15

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik begrijp waar je je aan stoort. Als we dit op een mooie manier willen oplossen zou de donkergrijze balk met de payoff ('Wij stellen technologie op de proef') losgekoppeld moeten worden van de content en niet niet helemaal uit beeld moeten scrollen zodat de afronding en eventueel een paar pixels van de onderkant van die balk nog zichtbaar blijven.

Het lijkt me veel moeite voor weinig winst :) .
Pagina: 1