Hallo,
Ik wil binnenkort mijn Corsair H105 vervangen voor een Custom loop.
Waarom? 1. Beter koel prestaties 2. Het ziet er mooi uit
Aangezien ik nogal een 'Noob' ben op dit vlak vraag ik dus hulp aan jullie!:)
Mijn budget ligt rond the 200,- en is bedoelt om mijn CPU en later misschien mijn GPU te koelen.
Mijn budget ligt rond the 250,- en is bedoelt om mijn CPU en later misschien mijn GPU te koelen.
Zelf was ik aan het denken aan een vrij dikke 240mm radiator voorin mijn kast, aangezien er boven maar +- 75mm ruimte is tegen de 140mm voorin.

Ik beschik al over een degelijk stel fans (Corsair SP120 High performance), verder moet de pomp krachtig genoeg zijn om (zoals eerder aangegeven) mijn CPU en GPU te kunnen koelen
De pomp kan eventueel ook een combo zijn met het reservoir, Mijn voorkeur gaan uit naar een intern reservoir maar dan wel een aardig krap worden, ik heb ook ruimte voor een Dual Bay res/pomp.
De pomp moet overigens wel stil tot bijna onhoorbaar zijn want ik heb een hekel aan een luid systeem
En nu komen we bij mijn grootste vraagteken: het CPU block, ik heb hier werkelijk waar geen verstand van.
Dit moet overigens allemaal passen in een Corsair 750D.
Edit:
Ben maar eens gaan kijken naar 'Custom loop kits' en kwam uit bij eentje van XSPC
http://www.frozencpu.com/...ater.html?tl=g30c321s1310
Is deze aan te raden?
Mijn systeem:
Kast: Corsair 750D
Mobo: Asus VII Hero
CPU: i7 4790K @ 4.6 GhZ
GPU: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming
HDD'S: Samsung 120GB SSD + 3 3,5 HDD's
FANS: 3x AF140L, 2x SP120 HP, 1x SP120L (Allemaal Corsair)
Ik wil binnenkort mijn Corsair H105 vervangen voor een Custom loop.
Waarom? 1. Beter koel prestaties 2. Het ziet er mooi uit
Aangezien ik nogal een 'Noob' ben op dit vlak vraag ik dus hulp aan jullie!:)
Mijn budget ligt rond the 200,- en is bedoelt om mijn CPU en later misschien mijn GPU te koelen.
Mijn budget ligt rond the 250,- en is bedoelt om mijn CPU en later misschien mijn GPU te koelen.
Zelf was ik aan het denken aan een vrij dikke 240mm radiator voorin mijn kast, aangezien er boven maar +- 75mm ruimte is tegen de 140mm voorin.

Ik beschik al over een degelijk stel fans (Corsair SP120 High performance), verder moet de pomp krachtig genoeg zijn om (zoals eerder aangegeven) mijn CPU en GPU te kunnen koelen
De pomp kan eventueel ook een combo zijn met het reservoir, Mijn voorkeur gaan uit naar een intern reservoir maar dan wel een aardig krap worden, ik heb ook ruimte voor een Dual Bay res/pomp.
De pomp moet overigens wel stil tot bijna onhoorbaar zijn want ik heb een hekel aan een luid systeem
En nu komen we bij mijn grootste vraagteken: het CPU block, ik heb hier werkelijk waar geen verstand van.
Dit moet overigens allemaal passen in een Corsair 750D.
Edit:
Ben maar eens gaan kijken naar 'Custom loop kits' en kwam uit bij eentje van XSPC
http://www.frozencpu.com/...ater.html?tl=g30c321s1310
Is deze aan te raden?
Mijn systeem:
Kast: Corsair 750D
Mobo: Asus VII Hero
CPU: i7 4790K @ 4.6 GhZ
GPU: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming
HDD'S: Samsung 120GB SSD + 3 3,5 HDD's
FANS: 3x AF140L, 2x SP120 HP, 1x SP120L (Allemaal Corsair)
[ Voor 22% gewijzigd door Anthony K op 07-11-2014 02:32 ]