Toon posts:

P700E , waar houdt het op ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb dus net een P700E gekocht met de bedoeling om binnenkort dual te gaan draaien . Natuurlijk moest ik hem ff overklokken om te kijken hoever ie ging .
Mijn teleurstelling was dan ook groot toen ie geen Mhz hoger ging dan 7x120 totdat ik wilde proberen om te kijken of mijn geheugen bij die snelheid ook op CAS2 wilde draaien . Ik schrok om te zien dat m'n geheugen al op CAS2 stond en heb het teruggezet naar CAS3 en ben weer opnieuw begonnen de slider omhoog te zetten . Ik zit nu op 7x145=1015 (1022 volgens Sandra) en heb nog niet hoger geprobeerd . Ik zal even proberen of ik het plaatje kan uploaden maar dat wil nog niet echt lukken .
Voor de gegevens : Het is een Boxed SL45Y van de Philipines en hij komt van Computerland Eindhoven . Stepping is CB0 en ik heb er een Golden Orb opzitten . Koetjesliefhebbers let op : 2.901 kkeys/s !!!
Temperatuur meet nu 38.5C op 1.85V (ook het voltage ben ik nog niet mee bezig geweest , kan misschien wel lager maar ik d8 ik zal eens proberen of inbranden helpt) .

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56

Beaves

Usque ad Finem

Hoeveel heeft ie gekost?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:56
Gefeliciteerd PeeJee :)