Verwijderd

Topicstarter
HELP! ik heb een windows vista laptop waar momenteel w7 op draait, maar die processor is heel erg traag kan iemand mij uitleggen hoe ik op een veilige manier mijn processor 2 keer zo snel kan laten zijn _/-\o_ ?

groeten de laptopgek1

ps: nu heb ik een amd athlon X2 processor

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-01 09:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

*Jezus Christus wat een dag... en dan dit * :F

Om te beginnen, waarom denk je dat je CPU de boel tegen houd, en waarom denk je dat je een CPU op 2x de snelheid kan laten draaien? Welk type laptop heb je en graag het modelnummer van de CPU en niet Athlon X2, dit zijn er namelijk een stuk of tich.

Daarnaast, doe alsjeblieft wat aan je interpunctie :)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hoe ik op een veilige manier mijn processor 2 keer zo snel kan laten zijn
Niet.

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-02 21:19

Nemesizz

Untouchable

Inderdaad, gaat niet lukken.

Bij een desktop lukt je dat al zelden dat je je CPU 2x zo snel kan laten lopen, bij een laptop kun je dat helemaal vergeten.

Kan de CPU niet, de koeling niet, en de BIOS heeft vaak ook geen opties voor overklokken bij laptops.

• evilweed
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-02 15:14

evilweed

Gaatjes vullen geen praatjes.

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:32:
HELP! ik heb een windows vista laptop waar momenteel w7 op draait, maar die processor is heel erg traag kan iemand mij uitleggen hoe ik op een veilige manier mijn processor 2 keer zo snel kan laten zijn _/-\o_ ?

groeten de laptopgek1

ps: nu heb ik een amd athlon X2 processor
Installeer window 95?

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04:50

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste laptopgek95,
welkom op ons mooie forum! Graag wijs ik je op Het algemeen beleid en Forum FAQ.

Eén van onze pijlers is eigen onderzoek. Voordat iemand een topic opent verwachten we dat iemand zich heeft ingelezen in het onderwerp. Zijn er daarna nog problemen, kan er een topic geopend worden. Hier lijkt momenteel nog het één en ander aan te schorten, gezien je de processor van een laptop sneller wil maken, wat door het ontwerp van een laptop vaak onmogelijk is.

Voor dit topic uit de hand gaat lopen, sluit ik het dan ook weer. Ik hoop dat alsnog constructief aan ons forum gaat deelnemen!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.