Mijn bedoeling is om van overal te kunnen werken en vanop eender welke computer, zolang ik maar internet verbinding heb. Ik heb een desktop pc thuis staan, beschik over een laptop en werk regelmatig vanop andere locaties op andere computers. Nu loop ik regelmatig tegen het probleem aan dat ik niet aan de files van mijn desktop kan, of aan die van mijn laptop en dergelijke. Nu zit ik in de grafische sector en lijkt het mij niet aan te raden om bestanden in de cloud op te slaan en daarop te werken omdat dit dan de performantie naar beneden haalt, denk ik? Ondermijnt dit dan ook niet de kracht van mijn computers?
Hoe dan ook, wat ik dacht was om op een of andere manier een mirror van mijn desktop harde schijf in de cloud te draaien zodat mijn files op twee plaatsen continu up to date zijn. Nu weet ik echter niet of dit mogelijk is en natuurlijk of dit een goede oplossing is? Belangrijk zou zijn dat ik dan vanop een andere locatie en andere pc kan werken op de cloud bestanden en dat deze dan op mijn HD gesynchroniseerd blijven...
Zou de Western Digital Mirror My Cloud een oplossing zijn? Dan heb ik 2 hard drives in Mirror thuis staan waar ik van overal op kan werken?
Zoals misschien duidelijk is... ik zie het bos door de bomen niet meer en snap het allemaal niet meer zo goed
hopelijk kunnen jullie mij helpen. Alvast bedankt!
Hoe dan ook, wat ik dacht was om op een of andere manier een mirror van mijn desktop harde schijf in de cloud te draaien zodat mijn files op twee plaatsen continu up to date zijn. Nu weet ik echter niet of dit mogelijk is en natuurlijk of dit een goede oplossing is? Belangrijk zou zijn dat ik dan vanop een andere locatie en andere pc kan werken op de cloud bestanden en dat deze dan op mijn HD gesynchroniseerd blijven...
Zou de Western Digital Mirror My Cloud een oplossing zijn? Dan heb ik 2 hard drives in Mirror thuis staan waar ik van overal op kan werken?
Zoals misschien duidelijk is... ik zie het bos door de bomen niet meer en snap het allemaal niet meer zo goed