Toon posts:

Nieuwe computer of goede nieuwe SSD erin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beginner vraagje: computer is inmiddels wat verouderd, twijfel over nieuwe computer of er gewoon nieuwe SSD inzetten. Videokaart is 3 jaar oud, veel veranderd in de tussentijd?

Lang niet in verdiept en makkelijkste oplossing lijkt me alles op externe harde schijf te gooien en nieuwe SSD er in, maar valt dit aan te raden bij een wat oudere computer?

Ik hoor het graag

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hangt totaal af van wat je met je PC doet. De videokaart is niet belangrijk als je niet gaat gamen bijvoorbeeld. Met de info kunnen we geen goed antwoord geven.

Verwijderd

Topicstarter
Haha, wel game, grafisch niet veeleisend alleen denk ik. Maar heeft videokaart invloed op de snelheid van mijn computer op één of andere manier. Gaat me niet zozeer om de visuele ervaring. Juist meer om de snelheid. Ik weet alleen niet wat videokaart met snelheid doet bij games als ik eerlijk ben.

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:01
Hangt van je definitie van snelheid af...
- Sneller opstarten en programma's laden -> Ja een SSD helpt (veel).
- Meer FPS met gamen -> Nee een SSD helpt niet.

specs

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:47
Wij kunnen jouw gebruikers ervaring niet voelen. Dus waarom niet een SSD erin? Is de PC dan snel genoeg voor jou, hoef je niks meer te doen.

Is hij nog steeds te traag? Koop je andere hardware, open je een topic om advies op te vragen. Krijg je gegarandeerd het advies om die SSD in je nieuwe PC te proppen.

Hoe dan ook. Die SSD koop je wel.