Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop met budget 1100 euro

Pagina: 1
Acties:

• jappie166
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-11 14:57
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Laptop met windows. Gebruik voor school. (Matlab, Eclipse, R) Af en toe gaming. Deze games hoeven niet op de beste kwaliteit gespeeld te worden. Ook gebruik in af en toe photoshop om poster enz te maken.

Wat is je budget?
1100 euro is maximum. 900 is ongeveer de target budget.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Minstens 3 keer in de week op de fiets richting bus. Gewicht van laptop is echter niet heel erg van belang.
Grootte wel, ik zoek een 14.5-15.5 inch laptop

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur voor een bepaald merk.

Specificaties
Ik wil graag minimaal een Nvidia gtx 850m.
Processor een i7 47xx (MQ-HQ, geen U)
min. 8GB RAM (Ik heb momenteel 4GB en daarmee kom ik echt te kort)

Hard disk graag een SSD van 240+GB. Echter zit ik hiermee meestal meteen aan mijn budget. Mogelijk is een SSHD ook een optie, echter weet ik niet wat de levensduur van deze zijn of deze moet makkelijk te vervangen zijn over 2-3 jaar.

Ik heb zelf de volgende laptops als mogelijkheid bekeken, echter zie ik vooral bij de lenovo problemen met de warmte afvoer.

lenovo-ideapad-y50-70
Asus-N550JK-CN360H

Hebben jullie nog tips of alternatieven voor een laptop?