Makkelijkst om Asus zelf te benaderen, ik heb het via Facebook gedaan (asus europe) voor de ux303ln, die niet naar NL komt aldus asus daar.
(telefoonnummer/mail op de site van asus zelf is niet heel nuttig, daar weten ze niet welke producten hierheen komen).
Ik zie deze trouwens gewoon in de pricewatch staan? :
pricewatch: Asus Zenbook NX500JK-DR012H
(telefoonnummer/mail op de site van asus zelf is niet heel nuttig, daar weten ze niet welke producten hierheen komen).
Ik zie deze trouwens gewoon in de pricewatch staan? :
pricewatch: Asus Zenbook NX500JK-DR012H
Hoho, dat zou leuk zijn
Ik check het even bij deze leveranciers. Nog leuker zou zijn dat ik hem zelf kan samenstellen
Verwijderd
Heb ze op twitter gecontacteerd, blijkbaar enkel de 8GB RAM / 256GB SSD versie in de Benelux en Frankrijk.
Ik snap dat niet, je brengt eindelijk een windows-toestel uit dat kan concurreren met het topmodel van de MBP en dan breng je niet in elk land het topmodel uit.
Ik snap dat niet, je brengt eindelijk een windows-toestel uit dat kan concurreren met het topmodel van de MBP en dan breng je niet in elk land het topmodel uit.
Ik ben benieuwd wanneer er een goede review uitkomt aangezien ik hier en daar hoor dat hij toch wat problemen heeft.
Verwijderd
Grootste probleem is door de tafel heen smelten onder load. Misschien zijn ze daar een oplossing voor aan het verzinnen?
Naast de warmte meen ik ook (hier op het forum) iets gelezen te hebben over problemen met het scherm en een matige accuduur.
Dit topic lijkt me meer iets voor google.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()