mijn audio werkt niet hulp nodig !

Pagina: 1
Acties:

• pctweakerdude1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-10-2021
Hallo, ik zal even beginnen met mijn pc specs hier neer te zetten. dus ik heb een cpu:amd A8 3,9 ghz quad core,8gb ram, gpu Nvidia gtx 750 ti , en moederbord MSI FM2-A78M-E35. met crosshair h80 watercooling Ik had hier een 32 bit windows versie opstaan omdat ik die nog had liggen. Vandaag dan de 64 bit van Windows gekocht en dadelijk op me pc geïnstalleerd. alle drivers geïnstalleerd geen probleem buiten de audio drivers wil niet instaleren. kheb voor de zekerheid nog is nagekeken als ik zeker de 64 bit versie aan het instaleren was en dat was juist maar na het einde toe krijg ik altijd een fout melding. Het gaat over de realthek audio driver . kheb intrigeerde audio op me moederbord . zou iemand me kunnen helpen wat ik heb compleet geen audio der staat een rode kruisje door me speakertje onder rechts in de hoek.

64bit is een must nu zeker als je wil gamen de nieuwe games werken niet meer op 32 bit :(

Verwijderd

Op dat moederbord zit een ALC887

\Drivers daarvoor @ http://www.realtek.cz/rea...p?realtek=ALC887&system=8

Lekker handig de versie van Windows niet te vermelden.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2014 15:53 ]

• pctweakerdude1
sorry ben nogal gehaast heb zo druk heb idd meer tijd moeten nemen om om een beteren opstelling te maken Windows 7 Ultimate 64 bit. en zal het meteen proberen alvast erg bedankt voor de super snelle reactie !!
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:52:
Op dat moederbord zit een ALC887

\Drivers daarvoor @ http://www.realtek.cz/rea...p?realtek=ALC887&system=8

Lekker handig de versie van Windows niet te vermelden.

[ Voor 8% gewijzigd door pctweakerdude1 op 05-11-2014 15:59 ]

Verwijderd

De door mij gelinkte driver is geschikt voor Windows Vista / Windows 7 / Windows 8 (32/64bit)

dus ook voor jouw Windows versie.

Staat de geluidskaart wel aan in de BIOS?

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Ik neem aan dat je de drivers van MSI al geprobeerd hebt? Wordt namelijk niet echt duidelijk uit jouw verhaal. (iets met interpunctie enzo. O-) )

don't mind me

• pctweakerdude1
yep heb namelijk een cd van me moederbord waar all de drivers opstaan maar krijg een error iederemaal als ik deze wil instaleren ? zou dit komen door 64 bit ? en me download krijgt een error iederemaal als die in de helft is :(
JeroenF schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:28:
Ik neem aan dat je de drivers van MSI al geprobeerd hebt? Wordt namelijk niet echt duidelijk uit jouw verhaal. (iets met interpunctie enzo. O-) )

[ Voor 7% gewijzigd door pctweakerdude1 op 05-11-2014 16:40 ]

Verwijderd

Als je geen details van die error geeft, blijft het gissen.

Heb je de driver waar ik naar gelinkt heb al geprobeerd?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:16

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wat zou helpen is als je iets duidelijker bent dan "een error" en "een foutmelding".

En zou je je volgende posts door een spellchecker willen halen? Deris gen touw an vast te knope zo. ;)

Wise enough to play the fool

Pagina: 1