-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Yep, zoiets. Iemand daar ervaring mee? Hoe het is voor je rug etc? Ben al een tijd op zoek naar een nieuwe stoel.
Hoe ze op de lange termijn zijn kan ik niet over oordelen, maar kan me voorstellen dat, dat wel puik is.
Ze zijn per saldo niet veel anders dan de 'luxe' bureaustoelen, het oogt alleen wat sportiever en je hebt zij-leuning (die vaak in de weg zit). Maargoed, die luxe jongens zijn ook niet goedkoop.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tja, wil ik mijn rug niet naar de knoppen helpen of houd ik liever dat geld voor wat anders...
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Ervaring tot nu toe: vrij snelle levering (2 weken ongeveer), makkelijk in elkaar te zetten, bouw is zeer solide, goede ondersteuning voor iemand met een slechte rug, ik zit nu veel rechter dan voorheen en als klap op de vuurpijl: het zit als een troon.
Geen moment spijt van gehad, dit is niet te vergelijken met stoelen van 100 Euro van de Ikea of Leen Bakker.
Als je in de buurt van Helmond woont, mag je er best een keer in komen zitten, dan ben je echter wel verkocht
Heb hier ooit eens een middagje op zitten werken. HEER-LIJK. Alsof het voor mijn rug gemaakt was (1.90m) fits like a glove. Gamen zal vast ook een verademing zijn.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ik heb bijvoorbeeld ook oordopjes op maat, niet goedkoop maar ik hoor liever nog alles wanneer ik ouder benNotoriousBAS schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:50:
Ik heb deze een maand of 3 http://www.needforseat.de...xnomic-dominator-blue.php
Ervaring tot nu toe: vrij snelle levering (2 weken ongeveer), makkelijk in elkaar te zetten, bouw is zeer solide, goede ondersteuning voor iemand met een slechte rug, ik zit nu veel rechter dan voorheen en als klap op de vuurpijl: het zit als een troon.
Geen moment spijt van gehad, dit is niet te vergelijken met stoelen van 100 Euro van de Ikea of Leen Bakker.
Als je in de buurt van Helmond woont, mag je er best een keer in komen zitten, dan ben je echter wel verkocht
Als je problemen met je rug gaat krijgen kom je er snel achter dat dat volgens mij geen pretje is.
In de auto zit ik op een soortgelijke stoel en dat zit echt lekker, goede ondersteuning ook

- http://www.dxracer.net/.
- http://www.speedseats.be/ Dit is hun Benelux verdeler en zit in Belgie. Ik ben daar de stoel eerst gaan testen voor ik hem kocht. (prijzen zijn hetzelfde als op dxracer site)
welke heb jij?Farg0 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:30:
Vorige maand nog een dxracer stoel gekocht. In Europa kan je deze bij 2 verschillende websites krijgen:
- http://www.dxracer.net/.
- http://www.speedseats.be/ Dit is hun Benelux verdeler en zit in Belgie. Ik ben daar de stoel eerst gaan testen voor ik hem kocht. (prijzen zijn hetzelfde als op dxracer site)
De K-serie is de reeks voor de wat zwaardere en grotere mens
[ Voor 10% gewijzigd door Farg0 op 05-11-2014 16:36 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ik dacht dat op de K-serie je de voetjes kon "locken" zodat hij zich niet verplaatst. Straks eens testenPjottski schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:38:
Het eerste wat bij op komt bij het zien van deze stoelen. Waarom wieltjes eronder? Op een normale bureaustoel sta ik iedere keer een meter achteruit als ik de pedalen eens intensief gebruik.
Nu zijn webshops natuurlijk leuk, maar €350,- random uitgeven aan een stoel met een fancy naam, is natuurlijk wel een risico. Zijn er ergens speciale 'gamer/kantoor' bureaustoelen die je ook fysiek kunt bezichtigen? Zo'n DX Racer stoel ziet er prima uit, maar afgaande op enkel wat plaatjes een dergelijke aanschaf doen is net wat teveel van het goede vind ik.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Daarom was ik blij verrast dat de winkel van speedseats aardig bij mij in de buurt was. Hij vertelde mij toen ook dat hij meerdere keren per jaar op beurzen staat in Nederland, dat is misschien een optie ?Royeboi schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:49:
Nu zijn webshops natuurlijk leuk, maar €350,- random uitgeven aan een stoel met een fancy naam, is natuurlijk wel een risico. Zijn er ergens speciale 'gamer/kantoor' bureaustoelen die je ook fysiek kunt bezichtigen? Zo'n DX Racer stoel ziet er prima uit, maar afgaande op enkel wat plaatjes een dergelijke aanschaf doen is net wat teveel van het goede vind ik.
Ben er wel benieuwd naar. Afgaande op de filmpjes kwam ik niks tegen wat mijn vermoede ontkracht.Farg0 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:43:
[...]
Ik dacht dat op de K-serie je de voetjes kon "locken" zodat hij zich niet verplaatst. Straks eens testen
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Voor thuis door de ervaringen op kantoor ook een aeron gekocht, dat is zoveel beter
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Kosten 25 euro voor de bureaustoel, 119 voor de kuipstoel, een stuk plaatstaal van 10 euro en een paar uur arbeid.
Uiteraard zal een Need for Seat beter zitten, maar ik zit er prima uren achtereen op.
Formerly known as Ragdoll
Steun in de rug is prima na wat afstellen heb ik in deze stoel een betere zithouding dan in menig andere stoel. De minimale hoogte van het zitvlak is wel een aandachtspunt, als ik zonder schoenen op de stoel zit is het zitvlak net een cm te hoog. Dus als je korte benen hebt moet je een aangepaste cilinder of een voetensteun overwegen.
Na aflevering was één van de plastic componenten beschadigd, dit is ook gewoon netjes opgelost binnen een paar dagen had ik een vervangend component in huis.
Als je op de website zoekt met termen racing (en racer) krijg je diverse modellen te zien in verschillende prijsklassen.
[ Voor 31% gewijzigd door dutch_warrior op 05-11-2014 19:05 ]
Zoiets?dutch_warrior schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:59:
Ik heb zelf een racer model bureaustoel van bureaustoel24.nl, moet zeggen dat het prima zit.

http://www.bureaustoel24....5mfku6l78ss2ika9sc8ohvvn5
Ze zitten erg fijn en zijn hun geld meer dan waard. DIT zijn overigens de stoelen die ze in de ESL gebruiken
Deze heb ik nu 2 maandjes, ergonomisch perfect instelbaar en goeie solide kwaliteit
Mail ze even welk model het beste bij jou past, ze nemen alle tijd voor je.
Nope, ESL gebruikt deze (Edit: Vroegâh gebruikte ze idd DX):Lawwie schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:49:
DIT zijn overigens de stoelen die ze in de ESL gebruiken
http://www.needforseat.de...fort/maxnomic-esl-ofc.php
http://www.needforseat.de...fice/maxnomic-esl-pro.php
http://www.needforseat.de...t/maxnomic-esl-casual.php
[ Voor 2% gewijzigd door Mortum op 06-11-2014 11:01 . Reden: Vroegâh ]
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava
Had ze zelf ook gemailed, en op Gamescom nog even uitvoerig getest (*snurk*

Wel een tip als je zoals mij naar LAN events ga (en je stoel mee neemt), neem een extra setje wielen.
De standaard wieltjes zijn zeer gevoelig voor zand en steentjes, ze gaan niet stuk maar worden wel lelijk
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava
Same here..Pjottski schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:01:
[...]
Ben er wel benieuwd naar. Afgaande op de filmpjes kwam ik niks tegen wat mijn vermoede ontkracht.
Je drukt je stoel naar achteren als er wieltjes onder zitten en je drukt je pedalen in, dus zou wel handig zijn als je dit op slot kan zetten ?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Daar moet je van houden, ik vind ze helemaal niet zo fijn zitten. Die staan hier op kantoor ook wel en ik zit dagelijks op een Herman Miller Mirra, maar kan niet zeggen dat ik dat nu zo'n geweldige stoel vind, in welke stand dan ook... Een racestoel vind ik altijd echt heerlijk zitten, heel goed voor mijn houding.Sick Nick schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:02:
Voor 350~400 euro kan je ook wel een 2ehands herman miller aeron kopen, dan weet je zeker dat je een goede stoel hebt (nieuw flink duurder, dat wel). Die kuipstoeltjes, tja ziet er leuk uit maar ergonomisch natuurlijk niet ideaal. Als dat het beste zou zijn, waarom zie je dan op geen enkel kantoor dat soort stoelen?
Voor thuis door de ervaringen op kantoor ook een aeron gekocht, dat is zoveel beter
Er is ook nog GT Omega http://www.gtomegaracing.com/ , die zijn volgens mij net iets goedkoper dan Need 4 Seat en er zwerft ook nog ergens een Youtube filmpje rond met een kortingscode. Ik heb op het punt gestaan er een te bestellen, maar steeds kwam er weer iets tussen waardoor de prioriteiten verschoven.
Ik heb ook een keer op Marktplaats een handelaar gevonden die race kuipstoelen verkocht en daarbij een los bureaustoel onderstel kon leveren waar deze op gemonteerd kon worden. Kan deze alleen zo niet meer terugvinden.
[ Voor 8% gewijzigd door Metalfreak op 06-11-2014 12:01 ]
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Ga er zeker ooit 1 voor mezelf bestellen.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Mja, dat is wel zo maar als het een stoel van bijna 300 400 euro is dan zit hij waarschijnlijk wel ok.Nikeo schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:06:
Ik kan echt aanraden om stoelen eerst te proberen alvorens je ze gaat aanschaffen bij een webshop. Ik heb mijn stoel online gekocht en het zit voor geen meter. Vrienden zitten er prima op maar hij is gewoon niet voor mij gemaakt. De volgende koop ik gewoon in de winkel.
Ik kan gemakkelijk 8h erop doorbrengen zonder pijn. Er is een hoofdkussen en rugsteunkussen bij dus je kan het absoluut instellen zoals je zelf wilt.
Je kan de rugleuning ook van verticaal tot horizontaal (ja, volledig horizontaal) instellen dus de juiste hoek vinden is ook geen probleem. De armsteunen kunnen in 8 verschillende hoogtes worden ingesteld.
De f-serie is de goedkoopste serie dus als je groter dan gemiddeld bent of toch liever wat meer kussen onder jou hebt zitten kan je gerust altijd een duurdere serie kopen.
dan heb je de echte race zit ( en die stoelen vervelen nooit)
http://www.bol.com/nl/p/b...-401173/9200000039667509/
[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 03-08-2015 13:35 ]
Anoniem: 454358
[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 03-08-2015 13:36 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.