Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 631975

Topicstarter
Ik heb al een geruime tijd een Asus TF700T tablet maar deze is volgens mij het afgelopen jaar niet geupdated geworden. Nu weet ik dat deze tablet alweer een ietwat verouderd is maar hoe verouderd kunnen tablets nou werkelijk zijn? ;) Voor het echte werk hebben we toch pc's e.d.??

Het probleem is echter dat de tablet de laatste tijd niet meer helemaal performed zoals hij zou moeten en ik graag de software / os wil updaten naar de laatste Android versie.

Iemand enig idee hoe ik dit kan doen daar Asus n.m.m. geen updates meer levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Wat is er nu mis mee dan? Een update maakt per se niet dat je tablet ineens veel beter presteert. Een fabrieksreset mogelijk wel.

Voor nieuwere (onofficiële) android versies kun je kijken op XDA developers.
http://forum.xda-develope...sformer-tf700/development

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De tablet is eigenlijk langzamer geworden, dus ik dacht dat met een mogelijke update deze enkele fixes had. Maar jij zegt dat een reset mogelijk meer uithaalt?

Thnx voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat er geen updates meer komen is normaal. Mijn MemoPad HD7 heeft recentelijk nog wel een update gehad, maar geen nieuwe versie van Android.

De Asus TF700T wordt echter ondersteund voor Cyanogenmod: http://wiki.cyanogenmod.org/w/Tf700t_Info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Anoniem: 631975 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:54:
De tablet is eigenlijk langzamer geworden, dus ik dacht dat met een mogelijke update deze enkele fixes had. Maar jij zegt dat een reset mogelijk meer uithaalt?

Thnx voor de link!
Een tablet wordt niet zomaar langzamer, dat ligt waarschijnlijk aan het aantal geïnstalleerde apps... Een reset maakt hem weer zoals hij was de laatste keer dat je een update kreeg (je verliest dus al je gegevens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zal vanavond maar even een backup maken dan alvorens ik een reset uitvoer.. En een eventuele update kan natuurlijk nooit kwaad via cyanogenmod, zitten altijd wel fixes in van het een of ander. Thnx iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Cyanogenmod zal zeker beter en sneller werken dan de standaard Asus software. Je hebt niet alleen minder bloatware maar ook nog een recentere Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_S
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-03 17:05
Er lag hier nog een TF700T te verstoffen en toevallig liep ik tegen een goedwerkende custom rom aan.

Voor zowel Asus TF700T als de TF201.

De TF700T heeft met deze custom rom KatKiss ROM Nougat 7.1 weer een tweede leven gekregen. :)
Pagina: 1