Toon posts:

Welke bestandstypen ondersteunt de Samsung UE32EH5300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voornemens een nieuw LCD TV aan te schaffen voor in de slaapkamer. Het is daarbij van belang dat de TV over tenminste 1 USB-poort beschikt omdat ik vaak films/series kopieer naar een USB-stick om deze vervolgens op de TV te kijken.

Nu is mijn oog gevallen op de Samsung UE32EH5300 Smart LED TV. Niet de allerbeste TV natuurlijk, maar voor mij ruim voldoende voor op de slaapkamer.

Nu wil echter weten welke bestanden deze TV ondersteunt. Is dat tenminste DIVX (AVI) en X264 (.MOV)? Daarnaast ben ik ook benieuwd of deze TV .srt-bestanden herkent (voor ondertiteling)

Bij voorbaat dank voor jullie reacties

Groeten,

Peter

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Welkom op het forum. Het is niet nodig om je post af te sluiten met groeten of iets dergelijks. Check over dit onderwerp en andere zaken het algemeen beleid eens.

Verder wordt het zeer op prijs gesteld als je zelf ook moeite neemt om de oplossing te vinden. Je vraag is wel héél erg basic. Gebruik de zoekfunctie en kijk bijvoorbeeld eens in een algemeen Samsung topic op het forum.

Verder is het natuurlijk erg eenvoudig om online even in de handleiding te kijken van het toestel.

De tv die je op het oog hebt is overigens een model uit 2012. Voor hetzelfde geld kun je natuurlijk ook een recenter model kopen als de Samsung UE32H5000AW. Die is van 2014.