Toon posts:

Serious Sam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kent de comando's in de console om net zoals bij BV UT je FPS realtime te kunnen zien, of een test die dit laat zien zoals bij Q3?

ThanksYou

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:20

Rexomnium

Vincam aut moriar

http://www.google.com

==>

+serious +sam +commands

http://gamespot.com/gamespot/stories/hints/0,10872,2587797,00.html

1e of 2e resultaat

Geen dank
:Z

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ach ja de sommige mensen nemen de moeite niet eens meer te zoeken.. Ik vind dat nou juist internet goed gebruiken als jij later zelf dingen moet oplossen moet je het ook zelf kunnen vinden en tsja das gewoon wat ervaring er in opdoen. Nou moet ik zeggen dat www.google.com een hele goede search engine is :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:20

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op woensdag 13 juni 2001 09:45 schreef aXe het volgende:
Ach ja de sommige mensen nemen de moeite niet eens meer te zoeken.. Ik vind dat nou juist internet goed gebruiken als jij later zelf dingen moet oplossen moet je het ook zelf kunnen vinden en tsja das gewoon wat ervaring er in opdoen. Nou moet ik zeggen dat www.google.com een hele goede search engine is :)
Idd die search engine is onovertroffen. Mr. PolarBear: zet hem in je favo's en zoek voortaan met deze site.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11 07:15
inderdaad,
google.com rules :)
en
altavista sucks :r

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik hoorde laatst van een leraar (HBO) dat die engine bestaat uit meer dan 300 linux bakjes :) die slaan alle informatie op van homepages enzo geloof ik, weet het niet precies maar het is wel stoer :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Pagina: 1