Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Php safe mode uitzetten een probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-10 21:10
Heb al redelijk wat zoekwerk verricht en ben al zover dat ik in php.ini de sfemode uitkan zetten.
Maar draai zelf op mijn synology nas de webserver en ook sql en weet dus niet waar ik die php.ini kan vinden of de safe mode uit kan zetten.
Kan nu namelijk geen plugins installeren voor mijn e107 website, krijg dan deze melding:
WARNING: Your server is running in PHP Safe Mode, and needs special configuration

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

PHP bestand maken met <? phpinfo(); ?> er in en je zult de locatie zien.

• Henkpaulus
André schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:15:
PHP bestand maken met <? phpinfo(); ?> er in en je zult de locatie zien.
En dan gewoon in de root zetten van mijn website directorie of die van mijn php?

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:20

Rannasha

Does not compute.

Henkpaulus schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:16:
[...]

En dan gewoon in de root zetten van mijn website directorie of die van mijn php?
Ergens waar je deze als een reguliere webpagina kunt benaderen met je browser.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Henkpaulus
Het is gelukt :)

Alleen heb ik nu heel veel tekst en weet niet welke regel staat waar die php.ini nu staat.

Kan dit het zijn?
_SERVER["PATH"] /bin:/sbin:/usr/bin:/usr/sbin:/usr/syno/bin:/usr/syno/sbin:/usr/local/bin:/usr/local/sbin

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Henkpaulus schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:33:
_SERVER["PATH"] /bin:/sbin:/usr/bin:/usr/sbin:/usr/syno/bin:/usr/syno/sbin:/usr/local/bin:/usr/local/sbin
Nope. Dat is 'm niet.
Henkpaulus schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:33:
Alleen heb ik nu heel veel tekst en weet niet welke regel staat waar die php.ini nu staat.
Doe eens gek en doe eens een CTRL+F op die pagina en zoek naar php.ini? Het is als het goed is één van de eerste regels.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fTiXbGAulD4lXLqywFCDTQXc/full.png

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 05-11-2014 11:41 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Henkpaulus
RobIII schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:37:
[...]

Nope. Dat is 'm niet.

[...]

Doe eens gek en doe eens een CTRL+F op die pagina en zoek naar php.ini? Het is als het goed is één van de eerste regels.

[afbeelding]
Yess, gevonden!
Heb altijd bij een hostings bedrijf gezeten en daar werkte het eigenlijk dus hoefde nooit te zoeken, maar nu staat er dit pad bij: Loaded Configuration File /etc/php/

Heb geen idee of ik op mijn NAS bij de phpmyadmin map moet kijken of in de directorie van de website

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar ik ga dit topic toch sluiten. Het ontbreekt hier aan elke vorm van eigen inzet, en sowieso heeft je vraag niks met programmeren te maken maar met configuratie. Als je even gegoogled had, dan had je je ons en jezelf alle moeite van dit topic kunnen besparen. Het derde resultaat is nota bene zelfs in het Nederlands.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.