Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

standby-geluid HP Color LaserJet Pro MFP476-series

Pagina: 1
Acties:

• Mar-co
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-10 16:59
Mijn HP LaserJet 4050 laserprinter maakt geen geluid in standy. Mijn andere HP LaserJet 4250 helaas wel: om de zoveel tijd gaat de fan even aan en uit, dit is hinderlijk zodat ik deze printer niet aan laat staan, en dus in de praktijk alleen de 4050 gebruik. Nu wil ik een multifunctional kopen die ook in kleur kan kopieren en printen en heb mijn oog laten vallen op een HP Color LaserJet Pro MF476dw. Dan kunnen de oude printers en de Photosmart 2610 weg. Maar...wie weet of dit apparaat, of zijn voorganger, de HP LaserJet Pro 400 color MFP M475dw, in standbye gewoon stil is. De voorverkoopsupport van HP verwijst mij naar een dealer. Daar hebben ze natuurlijk gelijk in, maar deze vraag moet toch makkelijker te beantwoorden zijn?

• Mar-co
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-10 16:59
Ik heb net een aantal HP-dealers, mét en zonder winkel, gebeld. Geen van hen kon het antwoord geven. Toen heb ik maar weer gebeld met HP zelf, en kreeg ik de volgende verklaring:

Doordat in de stand-by-stand de fuser heet moet blijven, wordt deze weleens 'te heet', waardoor het inderdaad klopt dat er om de zoveel tijd even een fan aanslaat in stand-by. "De nieuwere apparaten hebben dit ook, maar je hoort het bijna niet".

Tja. Wat is het nou? Een dealer vertelde mij dat doordat de marges zo klein zijn, naar verluidt zo'n 3%, bijna niemand het apparaat als demo heeft staan. Dus: als iemand het antwoord weet, laat het dan a.u.b. weten! Mijn dank is groot.

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Wellicht een idee:
Je stapt over op de HP X476DW. Die is wel stil! (heb ik sinds kort in gebruik)

Drukt prima af en ik kon 'm voor een schappelijke prijs via amazon.de aanschaffen (gratis bezorgd). Ook de printkosten per pagina zijn bescheiden. En qua snelheid niks te klagen.

Mooie Plaatjes