Toon posts:

Waarschuwing Wegens Webreus

Pagina: 1
Acties:
  • 990 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb jij ook een of meerdere sites draaien bij Webreus? Lees dan hier een belangrijke waarschuwing. Als je niet oppast ben je, net als ik, de zeggenschap over je domeinnaam kwijt en mag je die op eigen kosten weer onder controle zien te krijgen.

Mijn .uk domein is overgenomen door nominet.org.uk omdat webcolos.co.uk failliet is. Naar een antwoord of hulp van de helpdesk van webreus kun je gewoon fluiten. Als je het mij vraagt zal webreus zijn Engelse broertje snel volgen in een faillissement.

Zegt het voort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

In de mail die geciteerd wordt op de pagina, staat dat KAN dat er kosten in rekening worden gebracht, hoeft niet per se zo te zijn. Dat jijzelf dit dient te regelen, komt omdat webreus (zoals het hoort) een domeinnaam op jouw naam zet. Dan kan alleen jij de benodigde sleutel geven om de verhuizing van het .uk domein te authoriseren.

Dus zo raar is het nog niet eens. ;) Maar met deze karige info kunnen wij je moeilijk verder helpen of een verklaring geven waarom je dit alleen zelf kan regelen. Alleen jammer dat het niet duidelijk gecommuniceerd is, dus ik begrijp jouw overeind staande haren wel.

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 05-11-2014 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het kost £12. Dat is al zeker.
In de mail staat ook "Dat is niet gewenst als u bij Webreus wilt blijven.". Ja, die kans is heel groot dat ik klant bij webreus wil blijven. Niet dus.
Dus als ik de naam bij een andere hoster wil onderbrengen kost me dat nog eens €12 oprichtingskosten. In totaal dus al meer dan 2 jaar hosting. Daar gaat je voordeel dat je dacht bij webreus te hebben.
Dat ik toestemming moet geven om de naam te verhuizen kan ik me voorstellen. Maar ik heb ook geen toestemming hoeven geven om de naam naar Nominet te verhuizen toen webcolos failliet ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-10 15:49

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:59:
Heb jij ook een of meerdere sites draaien bij Webreus? Lees dan hier een belangrijke waarschuwing. Als je niet oppast ben je, net als ik, de zeggenschap over je domeinnaam kwijt en mag je die op eigen kosten weer onder controle zien te krijgen.

Mijn .uk domein is overgenomen door nominet.org.uk omdat webcolos.co.uk failliet is. Naar een antwoord of hulp van de helpdesk van webreus kun je gewoon fluiten. Als je het mij vraagt zal webreus zijn Engelse broertje snel volgen in een faillissement.

Zegt het voort!
Heb jij ook een account bij Tweakers, lees dan hier een belangrijke mededeling.. Je eigen website promoten wordt daar gewon gezien als spam. Als je niet oppast krijg je een ban aan je broek waarvoor je conform het beleid zelf actie moet ondernemen om deze ongedaan te laten maken.

Even alle gekheid op een stokje: Dit zijn zaken die kunnen gebeuren. Je moet je registratie omzetten naar een andere omdat je anders echt de controle over je domeinnaam kwijt bent. Webreus kan dit niet voor je doen.

Verder zie ik alleen maar een klaagtopic en geen vraag of discussie, dus het topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.