2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
@TS: volgens mij moet er in te haken zijn op een event dat triggert als je applicatie weer opent.
[ Voor 41% gewijzigd door Grijze Vos op 05-11-2014 10:50 ]
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Is andersom niet makkelijker? Inhaken op het event waarbij je applicatie gesloten/niet-actief wordt? Dat doet bijvoorbeeld de Rabobank app ook. Die staat nadat je wegswitched niet eens meer in je openstaande apps. Welk event het exact is durf ik niet te zeggen maar zoiets moet toch wel bestaan lijkt me?Grijze Vos schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:50:
[...]
@TS: volgens mij moet er in te haken zijn op een event dat triggert als je applicatie weer opent.
Als je die trigger gebruikt kun je eenvoudig een flag bijhouden die aangeeft dat bij heractivatie gevraagd moet worden om een wachtwoord lijkt me
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
@Cloud: Er zijn verschillende events, maar die worden OOK gecalled als je naar een andere activity/scherm in je app gaat (bijvoorbeeld de instellingen)
De Rabobank maakt gebruik van een property in AndroidManifest, die zorgt dat de gehele app uit het geheugen weg wordt gehaald zodra je deze verlaat, wat niet echt gewenst is (het liefst wil ik er een aantal minuten op zetten voordat 'ie lockt, zoals Dropbox op iOS).
Misschien is dat ook nog wel het handigste...
Zou je wellicht kunnen aanpassen naar eigen wens, als je toch al spreekt over 'een aantal minuten voordat 'ie lockt'
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik denk dat die timer ook het beste is (ook als je even heen en weer wil switchen)