Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel
Bieden (veiling) is al mogelijk... onder "Vraagprijs en beschrijving" kun je bij Prijs* voor Veiling kiezen en de Startprijs invullen.
Een "bump" feature o.i.d. lijkt me overbodig, de meeste tweakers weten wat ze zoeken en als iemand iets niet verkoopt dan ligt dat meestal aan de prijs, afstand of feedback.
Een "bump" feature o.i.d. lijkt me overbodig, de meeste tweakers weten wat ze zoeken en als iemand iets niet verkoopt dan ligt dat meestal aan de prijs, afstand of feedback.
Bump feature is er al, zo goed als. Als je de advertentie op vervallen zet kun je hem in je advertentie menu weer heractiveren.
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Zoals hier boven al staat, je kunt een veiling starten maar van een bestaande advertentie kun je geen veiling meer maken. Daarvoor zul je dus een nieuwe advertentie moeten plaatsen.
"Bumpen" kan zoals rikadoo al zegt maar je mag je advertentie niet binnen 1 week herplaatsen/heractiveren (het kan wel maar als we het zien/een melding over krijgen dan wordt ie verwijderd).
"Bumpen" kan zoals rikadoo al zegt maar je mag je advertentie niet binnen 1 week herplaatsen/heractiveren (het kan wel maar als we het zien/een melding over krijgen dan wordt ie verwijderd).
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Flip ik zat dus aan een systeem te denken waarbij je je ad voor 1 euro omhoog kan trappen. Is dat niet iets? Lijkt me ook wel een leuke inkomstenbron. Zeker aangezien er een hoop "dure" dingen verkocht worden.
Uiteindelijk staan dan alle dure producten bovenaan. Die zijn het dan waard voor de verkoper. Ik wordt er niet echt warm van.
Verwijderd
Precies, en maak je het gratis dan doet iedereen het waardoor het weer geen heeft om je advertentie te bumpen.
Laat het alsjeblieft geen marktplaats worden. Het heeft op tweakers geen zin want men zoekt hier specifiek naar iets. De filters werken prima en de koppeling met de pricewatch zorgt er voor dat men zo kan zien of het product waar ze naar kijken of zoeken toevallig in V&A staat.
Laat het alsjeblieft geen marktplaats worden. Het heeft op tweakers geen zin want men zoekt hier specifiek naar iets. De filters werken prima en de koppeling met de pricewatch zorgt er voor dat men zo kan zien of het product waar ze naar kijken of zoeken toevallig in V&A staat.
Het hadeel van laten vervallen en heractiveren is dat dit maar 1 keer kan. Het zou fijn zijn als die limiet erafgesloopt werd. Ik kan me voorstellen dat het heractiveren binnen 1 week onmogelijk wordt gemaakt trouwens...
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Pagina: 1