Ik heb een aantal weken terug een nieuwe pc gekocht (zelf samen gesteld met advies van de groothandel). Alleen nu loopt mijn pc telkens vast tijdens het gamen of soms zelfs tijdens het afspelen van youtube filmpjes. Het geluid loopt soms vast maar soms gaat het ook door, en in beeld zie ik alleen maar verticale strepen in de kleur die op het moment van vastlopen op het beeld te zien was.
Ik heb geen idee waar dit van komt en bij de groothandel zeggen ze dat het ligt aan de videokaart die gekalibreerd moet worden, en dat je de instellingen van je games op een bepaalde manier moet instellen. maar ik heb hier nog nooit van gehoord en vindt het maar een vreemd verhaal.
Als je een game pc koopt die de zwaarste games kan draaien en alles goed monteert dan moet het toch gewoon werken op de instellingen die jij zelf wilt? of zit ik er soms naast?
Kan iemand mij vertellen wat er nou echt aan de hand is?
Specs:
processor: AMD FX (tm)-8350 eight-core 4,00 GHz
RAM: 16,0 GB 4x4 GB Vengeance blue
Gfx: Radeon R9 280X 3GB Windforce R2.0
Windows 7
Ssd 256 Gb + 1 Tb harde schijf
Heb inmiddels al een betere koeling voor de processor gekocht en voor de rest word er ook niks te heet.
Alvast bedankt
Ik heb geen idee waar dit van komt en bij de groothandel zeggen ze dat het ligt aan de videokaart die gekalibreerd moet worden, en dat je de instellingen van je games op een bepaalde manier moet instellen. maar ik heb hier nog nooit van gehoord en vindt het maar een vreemd verhaal.
Als je een game pc koopt die de zwaarste games kan draaien en alles goed monteert dan moet het toch gewoon werken op de instellingen die jij zelf wilt? of zit ik er soms naast?
Kan iemand mij vertellen wat er nou echt aan de hand is?
Specs:
processor: AMD FX (tm)-8350 eight-core 4,00 GHz
RAM: 16,0 GB 4x4 GB Vengeance blue
Gfx: Radeon R9 280X 3GB Windforce R2.0
Windows 7
Ssd 256 Gb + 1 Tb harde schijf
Heb inmiddels al een betere koeling voor de processor gekocht en voor de rest word er ook niks te heet.
Alvast bedankt