Mijn logitech g430 hoor je bijna altijd aan de rechterkant, soms moet je de kabel er terug indoen en dan hoor je aan beide kanten, maar het is nu zo gevoelig dat het nu bijna onmogelijk is om het geluid dat alleen via de linkerkant komt te vermijden. Ik heb al van alles geprobeert, kabel eropnieuw in, kabel ertussen er beter in, geluid harder zachter (het licht niet aan me pc want al het andere doet het wel). Kan iemand me helpen?
Ik gok een kabelbreukje. De enthousiasteling in mij zegt: openschroeven en multimeter erbij halen!
The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.
Dan maak ik sowieso iets kapot, tenzij je mij op skype of een ander sociaal medium kan assisteren.Egocentrix1 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:25:
Ik gok een kabelbreukje. De enthousiasteling in mij zegt: openschroeven en multimeter erbij halen!
Je hebt al contact opgenomen met de webwinkel waar je 'm gekocht hebt of Logitech?
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Nee dat nog niet, het leek me handiger om hier eerst te vragenTommieW schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:30:
Je hebt al contact opgenomen met de webwinkel waar je 'm gekocht hebt of Logitech?
Gaarne eerst het product conform de garantievoorwaarden opsturen naar leverancier.
Hierna pas gaan sleutelen aan het ding zelf.
Hierna pas gaan sleutelen aan het ding zelf.
[ Voor 6% gewijzigd door Lucasftw op 05-11-2014 10:37 ]
Pagina: 1