case voor mn nieuwe build

Pagina: 1
Acties:

• superstephan1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik zoek een?
case voor mn volgende x99 build

Wat is je budget?
redelijk variabel. Ik schat op iets tussen de 100 en 150 maar sta open voor suggesties

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb nu een fractal design define r4. Het strakke design bevalt me erg goed. Maar wil weer is wat anders. En ik wil een mooie window.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ail hem graag op mn bureau hebben. En anders gewoon standaard onder mn bureau. Maar liefst erop in verband met de window zodat ik mn componenten lekker kan bewonderen.

• aukenutma
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-02 22:46
Ik zou gaan voor de nzxt h440, zeer strak design, mooie Window en bedekte Powersupply

• superstephan1
Die had ik inderdaad in gedachte. Maar ik las dat die problemen had met airflow

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:07
De H440 heeft volgens mij niet hele slechte airflow, misschien niet de beste, maar echt problemen ook niet denk ik. De: pricewatch: Corsair Obsidian 450D vind ik zelf ook een hele mooie kast, is niet heel goedkoop, maar wel heel goed.

Verwijderd

je kan ook een window kopen voor je r4?

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:31
Welk formaat moederbord gaat je nieuwe moederbord hebben? ATX of E-ATX?

• superstephan1
Window voor mn r4 heb ik al. Maar ben gewoon toe aan wat andera. En ik ben van plan gewoon atx te nemen

Verwijderd

pricewatch: Cooler Master Storm Trooper (Window) Deze heb ik op dit moment en ik ben zeer tevreden. Stevige kast, veel mod mogelijkheden, genoeg ruimte voor cable managment. Weegt zonder iets erin zo'n 15 kg.. (voor iemand die de eerste keer een computer bouwde was dit heel veel.)

Wat is er verder nog, die H440 is een mooie case je hebt ook nog de pricewatch: Cooler Master HAF Stacker 935 Window is geloof ik een vrije grote kast maar niet slecht.

pricewatch: Phanteks Enthoo Luxe Zwart Psu cover+window
pricewatch: Cooler Master Cosmos SE Windowed Deze kast wou ik begin dit jaar kopen maar uiteindelijk toch voor de trooper gegaan.

• MessiW
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-09-2025
Ik ben enthousiast door deze kasten (ook de H440)

NZXT S340
of
Silverstone FT05

De S340 is een vervolg op de H440 bedoeld als goedkoper alternatief maar door de enorm goede reviews en interesse is de prijs gestegen naar 100 euro dacht ik.

De Silverstone FT05 is het kleinere ens trakkere broerje van de Raven RV05 en een vervolg op de FT02 welke een populaire kast was bij enthousiastelingen. Hij kost wel rond de 150 euro maar dan heb je ook wel de kast met de beste lucht koeling die er nu op de markt is. (window valt wel tegen)

Zoals elke kast hebben ze ieder wel iets om op aan te merken. De S340 heeft voor de HDD bevestiging een lage qualiteit zonder trillingdemper gekozen.
De FT05 kan geen grote voeding behuizen voor bijvoorbeeld sli/tri builds zonder je HDD op te offeren.

Bijden zijn nog niet te verkrijgen via nederlandse sites maar via amazone zou het wel moeten lukken.

Als ik jou was zou ik vooral naar de H440 en S340 kijken en vergelijken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MessiW op 06-11-2014 12:42 ]

Pagina: 1