Iphone 6 - importeren contacten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijnn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 01:09
Hallo tweakers,

Onlangs heb ik een Iphone 6 aangeschaft. Dit is mijn eerste Iphone ooit. Nu had ik hiervoor een Samsung Galaxy S3 en heb ik een backup gemaakt van mijn contacten d.m.v. een export naar een .vcf bestand. Nu heb ik dit via het programma Wondershare TunesGo op mijn Iphone kunnen zetten, maar heb ik het volgende probleem.

De Iphone zet deze contacten onder # i.p.v. A t/m Z. Hierdoor ziet Whatsapp bijvoorbeeld ook niet welk nummer bij welke naam hoort. Nu heb ik in de instellingen menu ook nog eens enkele contacten van de simkaart kunnen importeren welke wel keurig onder het A t/m Z verdeeld zijn.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen zonder alles handmatig te moeten invoeren?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Via iCloud kun je contacten importeren en beheren.
Je kunt ze ook via Google synchroniseren. (daar staan ze al, toch?)

[ Voor 12% gewijzigd door jeroen3 op 04-11-2014 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijnn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 01:09
jeroen3 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:58:
Via iCloud kun je contacten importeren en beheren.
Je kunt ze ook via Google synchroniseren. (daar staan ze al, toch?)
Mijn Icloud is echter leeg, omdat dit mijn eerste Iphone is. Hoe krijg ik ze daar op?

(sorry ben echt Apple noob nog)

Nee ze staan niet op Google.

[ Voor 4% gewijzigd door tijnn op 04-11-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:57
Inloggen op www.icloud.com en dan onderstaande instructies volgen.
You can import an electronic business card, also called a vCard, into iCloud Contacts. If the vCard contains contact information for more than one person, each contact becomes a separate entry.

In iCloud Contacts, choose Import vCard from the Action pop-up menu , which appears at the bottom of the All Contacts list or a list of group contacts

Select a vCard to import.

The contacts from the vCard are added to the All Contacts group in Contacts. You can add the contacts to any other group by dragging them to the desired group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 09:14
En gezien je een android toestel had is de kans aanwezig dat ze in Google Contacts staan, je kan deze ook gebruiken op je iPhone, zo hoef je nooit meer contacten aan te maken en is te gebruiken op zowel iOS en Android (en wellicht ook Windows Phone)

http://support.apple.com/en-us/HT4872