Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Aanschaf nieuwe pc.

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

• Rvde
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:55
Beste leden!

Ik wil een nieuwe (game) pc aanschaffen met een maximaal bedrag van 1000,- euro en het liefst zodanig dat ik spellen als Assassins creed unity / GTA V op de hoogste grafische instellingen kan spelen zonder problemen.

Alleen nu is de vraag weten jullie een goede winkel die dit kan maken voor mij in de buurt van Rotterdam of Den Haag.

Bij ons in het dorp zit wel een winkel waar ik mijn vorige systeem heb gekocht maar door de loop der jaren eigenlijk steeds minder over gaan denken ben door verschillende dingetjes wat voorgevallen is.

Groet.

• GroundBreaking
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-11 09:36
Nou Alternate in Ridderkerk zou ik zeggen.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

De Mainstreamgamepc van de BBG van deze maand komt daar op € 1003,-. Als die pc interessant voor je is, zou je hem voor jouw budget dus daar kunnen kopen. Alternate heeft ook altijd verschillende kant-en-klare systemen. (Niet alle onderdelen zijn daar op voorraad/beschikbaar, trouwens.)

[ Voor 13% gewijzigd door Jorgen op 05-11-2014 14:32 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:29

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kijk eens in de Pricewatch. Daar staan nogal wat winkels (zowel webshop als fysiek) in vermeld die in staat zijn te leveren en te bouwen.

Aangezien dit geen verdere discussiewaarde heeft en tot de 'basisvragen' behoort, zet ik dit topic op slot.
Lees ook: Het algemeen beleid

Dit topic is gesloten.