welke voeding is het beste voor een sli msi n660ti?

Pagina: 1
Acties:

• maarten1412
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-07-2025
Ik ben nu al een tijdje de trotse eigenaar van een prachtige pc en ik wil deze gaan uitbreiden om hem klaar te maken voor de komende game releases. Daarom ben ik van plan een extra n660ti in mijn pc te gaan zetten. Ik ben echter bang dat mijn voeding dit niet gaat trekken en daarom wil ik een nieuwe voeding(het liefst volledig modulair) gaan kopen. Ik weet echter zelf niet zeker welke voeding het best geschikt is voor de klus. Hebben jullie misschien advies?

mijn huidige specs:

moederbord - Asrock 970 extreme 4
cpu - amd fx-6300 (oc op 4.1 GHz)
gpu - Geforce msi n660ti
voeding - seasonic m12 II 520W
RAM - corsair vengeance DDR3 1600mhz
geheugen - samsung 840 EVO 250GB
case - Zalman Z11 (met 5 interne fans die allemaal werken)

Ik ben daarbij ongeveer bereid een max van 125 euro uit te geven aan de nieuwe voeding. Ik vind daarbij kwaliteit en duurzaamheid wel van groot belang. Tevens zou ik het zelf ook prettig vinden om een paar stroomspanningsbeveiligingen erin te hebben. Ik was in eerste instantie van plan om een 750watt voeding te gaan kopen, maar heb toch besloten om eerst na te vragen of dit niet overkill zal zijn. Ik sta open voor alle merken en soorten powersupplies en ik ben niet merk gebonden. Ik ben slechts gebonden aan mijn budget.

De PC zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor gamen. Daardoor zal die vaak zwaarbelast worden. Tevens zullen er 3 monitors worden aangesloten in een triple monitor set-up.

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken, al jullie tips en advies wordt ontzettend gewaardeerd!

Maarten

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Knuppel in hoenderhok: waarom niet je GPU verkopen en een 970 aanschaffen? Dan heb je geen nieuwe voeding nodig, heb je wél 4GB VRAM en geen gezeur met matige ondersteuning van SLI.