Toon posts:

To ACM, ik ben het niet met je eens...

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Arjan,

Jij wijst mij op het feit dat ik dus geen hulp mag vragen bij een opgave die ik voor mijn opleiding moet maken. Ik snap wat je bedoelt, je wilt voorkomen dat iedereen hier om source codes gaat vragen en die vrolijk gaat inleveren op zijn opleiding. Er staat nergens in de FAQ van P&W dat dit niet mag. Toch ben het met je eens dat dit niet kan maar: A) ik wil helemaal geen kant en klaar antwoord maar gewoon wat advies.
B) Idiooten die dit wel doen, zijn alleen zichzelf in de maling aan het nemen |:( en leren daar dus niks van, daarvoor betaal ik geen 3000,- college geld, dat doe ik om wel wat te leren.
C) Ik wil alleen maar leren van mensen die meer kennis hebben van dit onderwerp dan ik zelf, de ideaale plek hiervoor lijkt mij Got. Waarom zou dit niet mogen????? :Z
D) Eigenlijk zeg je dus: Je hebt een probleem met bv. economie, vraag het antwoord maar aan je docent die nooit tijd heeft, geen mail beantwoord, en niet kan uitleggen, niet aan je buurman die accountant is, want dat is ethisch niet verantwoord...|:(..lekkere redenering, NOT.

naja als jij zo denkt....beetje jammer.
Ik vind het eigenlijk altijd wel prettig om mensen die mij om hulp vragen bij iets (ook voor hun opleiding, het is toch juist mooi als je hierbij iemand kan helpen) iets uit te leggen of te helpen.

Het zegt gelukkig meer over hoe jij in elkaar steekt.......spijtig.

Rismo

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

op de eerste plaats: Als ACM je topic sluit is dat niet voor niets en moet je dat maar accepteren. En 2e topic openenen over hetzelfde heeft dan geen zin

op de tweede plaats:het P&W forum is eigenlijk voor als je vastloopt met problemen. Je post dan je code, vraagt wat er fout gaat etc.

verder: als je iets persoonlijks met ACM wil uitvechten(en aan de titel te zien is dat zo, mail/icq hem dan)

tot slot: omdat ik ook niet de onaardigste ben: mail/icq me met je probleem en ik zal je proberen te helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Allereest moet ik zeggen dat je in ieder geval prettiger reageerd dan Arjan, daarvoor alvast bedankt.

IK hoef niet mijn gelijk te halen bij Arjan, en zal dan ook niet verder op dit onderwerp in gaan, hou namenlijk niet van welles/nietes verhalen, en dat zou mijn tekst nog eens nalezend mischien toch kunnen gebeuren, ik wou "alleen maar een beetje hulp" B-)

Probleem ligt in je mail, met de punten die ik nu heb uit zit vogelen aan de hand van wat boeken.

Alvast bedankt!

Rismo

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Ik zal er morgen naar kijken nu eerst slapen ;)

Verder snap ik de reactie van ACM wel, Moderator zijn op got is niet niks. Acm is net 3 weken bezig en heeft al flink wat commentaar te verwerken gehad. En dan heb je niet altijd tijd en zin om netjes te reageren. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met ACM hij doet in mijn ogen erg goed werk in /14 .

Maar ok punt erachter.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dit is forum policy, waarom moet ik me (als moderator) daar niet aan houden?
Als je me op school/per icq/per email/iig anders dan dit forum met wat had gevraagd zou ik je waarschijnlijk geholpen hebben.
Magoed, dat geloof je toch niet.

Er heeft ooit in de algemene FAQ gestaan, dat huiswerk topics niet aan de orde zijn. Dat is blijkbaar verdwenen met BC3, maar het blijft van kracht.
De thread is in samenspraak met een andere moderator gesloten, dus iig niet zomaar alleen "mijn idee".

ad A: Mja, ach.
ad B: Dat is in ieder geval een goede instelling.
ad C: Dat is inderdaad wat cru.
ad D: Nee hoor, als je een accountant als buurman hebt, ga je die maar lekker over economie vragen. Als je mij in andere omstandigheden wat over java gevraagd had, had je ook grote kans op een antwoord.

Ow, zou je mijn naam correct willen spellen?
'Arjen' dus, niet dat het zo'n groot probleem is hoor :)

Ik zal ook het punt maar es ter discussie stellen bij mijn mede moderators, want je vraag had imho meer inhoud dan sommige (vele?) anderen.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 13 juni 2001 02:36 schreef ACM het volgende:
Ik zal ook het punt maar es ter discussie stellen bij mijn mede moderators, want je vraag had imho meer inhoud dan sommige (vele?) anderen.
Overigens heb ik je topic door het niveau dat het wel had, weer geopend.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Het is en blijft policy. ACM modereert daarnaar, en terecht.
Het zegt gelukkig meer over hoe jij in elkaar steekt.......spijtig.
Dit soort dingen vecht je maar uit per mail/icq/whatever. Niet hier. Topic is btw toch weer open.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.