Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06 09:14
Zoals in de titel vermeld ben ik op zoek naar een tablet met infrarood. Ik zie dit gewoonlijk nergens staan tussen de specificaties.

Misschien bestaat dit gewoon niet en kan er een adapter aangesloten worden?

In ieder geval, wat hulp is meer dan welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Infrarood als: je wil je TV ermee aan/uit kunnen zetten? Of infrarood als 2-weg communicatiemiddel wat je vroeger op telefoontjes zag (en bijna iedere laptop)?

Het eerste is misschien nog wel te vinden, het tweede... denk ik niet. Misschien wel met USB OTG adaptertje en een USB device.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-06 12:59
De Sony Xperia Z2 (tablet), LG G Pad en sommige Samsung Tab Pro's hebben een IR-blaster in zich om bijv. TV's te kunnen bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickB
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-06 11:01
Zie hier voor meer tablets / smartphones met IR:

http://en.wikipedia.org/wiki/Infrared_blaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
noes schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:36:
Infrarood als: je wil je TV ermee aan/uit kunnen zetten? Of infrarood als 2-weg communicatiemiddel wat je vroeger op telefoontjes zag (en bijna iedere laptop)?

Het eerste is misschien nog wel te vinden, het tweede... denk ik niet. Misschien wel met USB OTG adaptertje en een USB device.
Ik zal dit hoofdzakelijk gebruiken om toestellen aan te sturen die geen netwerkconnectie hebben. Waaronder een sat receiver, versterker, LED lampen,...

Dus optie 1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
De Sony Xperia Z2 (tablet), LG G Pad en sommige Samsung Tab Pro's hebben een IR-blaster in zich om bijv. TV's te kunnen bedienen.
Bedankt, dit zal ik eens bekijken.
Pagina: 1