Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik kan nu voor een leuke prijs deze tablet aanschaffen maar is dat verstandig.. ik kom namelijk dingen tegen zoals:

Playstore kan je niks uit installeren en dus ook bijvoorbeeld geen Skype gebruiken???

iemand verstand of ervaring hiermee?

• Da Fox
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 08:26
Alleen als het echt een hele goede deal is.

Ik ken deze tablet zelf niet, maar ik heb zelf een tab10-210. Voor een cheapo tablet is die wel OK, vooral het scherm ziet er netjes uit (ik ken andere tablets met een veel slechter scherm). Performance is so-so, zolang als je 1 ding tegelijk doet. Maar als de tablet b.v. gaat updaten op de achtergrond dan merk je wel dat alles erg traag wordt.

Daarnaast is Yarvik inmiddels failliet. Voor garantie zul je dus echt alleen bij de winkel terecht kunnen (zoals het hoort), maar je hebt kans dat ze daar moeilijk over doen. Je zult in dat geval dus even je best moeten doen om e.g. een nieuwe/vervangende tablet los te krijgen van de verkoper.

Zelf zou ik mss eerder overwegen om eens in het Chinatablettopic rond te kijken.

"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gekocht via faillesement partijd maar wel spiksplinternieuw voor 99 euro..

helaas wel garantie tot de deur maar werkt goed tot nu toe

• Da Fox
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 08:26
Prima. Een tip nog: momenteel kun je de bestanden die je nodigt hebt om je tablet te flashen nog van de yarvik site downloaden (mits ze daar ooit door yarvik zijn gepost, uiteraard). Je moet hiervoor dan wel de juiste URL weten. Yarvik heeft deze van hun site en forum verwijderd, maar met behulp van archive.org kun je dat (met wat geluk) nog achterhalen. Ik zou dat wel asap doen, want ik weet niet hoelang hun servers nog in de lucht blijven.

Verder veel succes & plezier met de tablet :)

"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Aangezien je hem nu toch al heb, kan dit topic dicht

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Dit topic is gesloten.