Toon posts:

Eerste eigen PC

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen,

Ik ga binnenkort voor het eerst een pc samenstellen. Ik heb een paar onderdelen gegoogled maar ik heb helemaal geen ervaring dus ik vraag me af of ik met deze onderdelen een fatsoenlijke pc kan maken waar ik op medium/hoge graphics mee kan gamen :)

Moederbord: Asus H97M-plus
Processor: AMD FX-6300 Black Edition
RAM: 4GB (weet niet of merk uitmaakt)
Voeding: Cooler Master B600
GPU: Asus GT740-2GD3

HDD: weet niet precies +- 300GB

Ik hoor het graag! :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste duyocore,
toen je net dit topic opende stonden er allemaal mooie kopjes. Om onduidelijke redenen heb je die weggeëdit. Dit is echter de minimale informatie die we willen weten voordat er fatsoenlijk advies kan worden gegeven. Nu zijn er een heleboel vragen: wat mag het kosten, wat heb je al, ga je overklokken en niet onbelangrijk, wat wil je ermee gaan doen.

Lees eens goed het DAA beleid door. Verdiep je in wat er allemaal mogelijk is door andere topics hier door te lezen en te kijken welke onderdelen er boven komen drijven. Neem ook eens een kijkje in de reviews: Desktop Best Buy Guide: november 2014.

Als je dit hebt, kan je zelf aan de slag met het samenstellen van een systeem. We zien dat graag door middel van de Handleiding Pricewatch. Zo is voor iedereen duidelijk welke onderdelen je precies wil en kan je achteraf makkelijk zelf berekenen hoe alles het goedkoopst te bestellen is. Win-win!

Voor nu sluit ik dit topic. Het staat je vrij een nieuw topic te openen, mits die uiteraard wél voldoet aan bovenstaande eisen.

Dit topic is gesloten.