Is het helemaal fair om een review te doen voor een beta versie? Er wordt ook in de review aangegeven dat er punten als negatief worden beoordeeld die wellicht in de final zijn opgelost. Benieuwd naar de beweegreden om nu al een review te willen publiceren en een wellicht niet volledig product te beoordelen. Of anders duidelijker aangeven in de review dat dit een review van een beta versie betreft...
zie ook verschillende reacties in de review
zie ook verschillende reacties in de review
Apart dat Tweakers net als bij de review van CoD het oordeel geeft aan een game die nog in beta is of bijvoorbeeld de multiplayer nog niet publiekelijk is. Is het de drang om pageviews te scoren (a la Insidegamer, ook niet een best medium geweest Jur) of gewoon een gebrek aan tijd. Waarom niet op de 1.0 versie wachten. Zo wordt er wellicht een gestigmatiseerd beeld weergegeven terwijl dat bij de 1.0 niet nodig is.
Er is al een patch en met die patch heeft Jurian denk ik nog niet gespeeld:
http://www.footballmanage...eta-update-1503-available
Ik pak er wat randoms uit:
Improvements to goalkeeping
Fixed consistently, unrealistic high scorelines in lower leagues
Reduced own goal levels
Jurian, je hebt een beta gespeeld
Het spel komt pas 7 november uit en dan verwacht ik minstens op 14 november, een week erna, een review. Er bestaat geen review versie, alleen de beta release.
Er is net een patch uitgebracht, namelijk 15.0.3. ik verwacht ook dat er een release Day patch zal uitgebracht worden.
15.0.3 MATCH ENGINE
Improvements to goalkeeping
Improved goals from direct free kicks
Fixed consistently, unrealistic high scorelines in lower leagues
Fixed skin tone issues
Fixed headed backpasses leading to goals
Reduced own goal levels
Hundreds of other changes to match AI
Further polish to animations
Bron :http://www.footballmanager.com/news/fm15-beta-update-1503-available
Ik moet bekennen dat de review oneerlijk en gerusht aanvoelt. Deze fratsen zullen ervoor zorgen dat een open beta schaarser zal zijn in de toekomst.
Benieuwd waarom een review wordt geplaatst van een bèta release? Of heeft tweakers.net al de Final versie ontvangen? (die volgens mij vrijdag uitkomt?). Zaken als minpunt aanduiden, die in de Final gefixt kunnen zijn vind ik niet echt fair?