Toon posts:

netflix audio delay

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Samsung HT-ES6200 systeem met daarop een netflix app.Mijn tv, een Samsung ue40d6520, heeft dit niet.Nu is mijn probleem dat als ik een film of serie afspeel, er aanzienlijk veer delay is van het geluid, Dit gebeurt heeel erg als ik de optie 5.1 geluid van de film gebruik, staat bij netlix standaard zo.
Kies ik 2.1 geluid, dan kan ik het redelijk verbeteren met de audio delayfunctie van de tv.Dit stoort mij enorm.
bluray aangesloten hdmi in ARC ingang van de Tv.
Internet van bluray rechtstreeks in modem van Telenet.

Laat maar komen

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:20
Die Samsung heeft zelf toch de mogelijkheid om geluid uit te sturen naar de bijbehorende speakers? Waarom zou je dan de audio delay functie van je tv gebruiken?

Ik snap uberhaupt niet waarom je tv in het signaalpad voor het geluid zit.

[ Voor 21% gewijzigd door j-phone op 04-11-2014 15:24 ]

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Verwijderd

Topicstarter
hoe zou dan de opstelling moeten zijn? Ik kijk dus digitaal via digibox van telenet over de speakers van mijn geluid-bluray systeen.netflix kijk ik via mijn geluidssysteem over het beeldscherm vd tv.Ik ben dus een leek maar mij lijkt dat die bluray geeen stand-alone systeem is en dat er altijd eeen tv moet tussen zitten.

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
Zoals gezegd zal je het geluid moeten vertragen in je audio systeem zelf. De Tv heeft dusdanig veel werk met het oppoetsen van het beeld dat dit vertraagd word weergeven. Het geluid zal daarom te vroeg uit de speakers komen en loopt niet meer in sync met de Tv.

De audio sync van je audio setje gebruiken dus :)