Beste medetweakers,
Mijn gaming PC start soms volledig op en soms laadt ie alleen het windows beeld voor 1 seconde zien en dan direct naar een zwarte scherm, ik heb dan geen controle meer over mijn muis/keyboard en andere componenten.
Als mijn muis in slaapmodus en ik start hem op dan gaat ie direct naar een zwarte scherm. Het enige wat ik dan nog kan doen is mijn pc opnieuw starten.
Ik heb vaak mijn Windows opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft er nog steeds.
Ik heb de volgende componenten in mijn Casing:
- Fatal1ty Z77 performance
- G.Skill Ripjaws-X F3-12800CL9D-8GBXL - Geheugen
- Corsair Gaming Series GS600 (Voeding)
- Intel Core i5 3570
- ASUS GTX660 TI-DC2OG-2GD5
- Samsung 830 Series MZ-7PC128B
Op mijn video kaart heb ik 2 monitors aangesloten.
Ik denk dat het probleem aan mijn voeding zit dat hij de ene keer genoeg stroom geeft en de andere keer minder dan er nodig is geeft waardoor mijn PC niet volledig kan opstarten.
Ik hoop dat een medetweaker mij meer kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Musti
Mijn gaming PC start soms volledig op en soms laadt ie alleen het windows beeld voor 1 seconde zien en dan direct naar een zwarte scherm, ik heb dan geen controle meer over mijn muis/keyboard en andere componenten.
Als mijn muis in slaapmodus en ik start hem op dan gaat ie direct naar een zwarte scherm. Het enige wat ik dan nog kan doen is mijn pc opnieuw starten.
Ik heb vaak mijn Windows opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft er nog steeds.
Ik heb de volgende componenten in mijn Casing:
- Fatal1ty Z77 performance
- G.Skill Ripjaws-X F3-12800CL9D-8GBXL - Geheugen
- Corsair Gaming Series GS600 (Voeding)
- Intel Core i5 3570
- ASUS GTX660 TI-DC2OG-2GD5
- Samsung 830 Series MZ-7PC128B
Op mijn video kaart heb ik 2 monitors aangesloten.
Ik denk dat het probleem aan mijn voeding zit dat hij de ene keer genoeg stroom geeft en de andere keer minder dan er nodig is geeft waardoor mijn PC niet volledig kan opstarten.
Ik hoop dat een medetweaker mij meer kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Musti