Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk gamen, fotoshoppen en muziek opnemen. Heel af en toe wat 3D renderen maar dit is eerder als hobby.
Wat is je budget?
Rond de 2000 EUR
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, ik zal hem voornamelijk thuis gebruiken dus grootte, gewicht en batterijduur spelen geen belangrijke rol
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
moet alle moderne games op (bijna) hoogste setting kunnen draaien
Ik was daarnet wat aan het rondkijken op de site en mijn oog viel op deze MSI GT72 2PE-029NL Dominator Pro:
Intel Core i7-4710HQ
32GB DDR3L
128 GB SSD samen met 1 TB HDD
GTX 880M
vooral de prijs viel mij op: 1850 eur
Zijn er nog andere alternatieven voor mij? want ik vond dat deze er toch wel met kop en schouders bovenuit stak in vergelijking met de anderen. Maar mijn kennis van hardware is eerder beperkt dus ik wou het toch maar eens voor de zekerheid vragen.
thx
Voornamelijk gamen, fotoshoppen en muziek opnemen. Heel af en toe wat 3D renderen maar dit is eerder als hobby.
Wat is je budget?
Rond de 2000 EUR
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, ik zal hem voornamelijk thuis gebruiken dus grootte, gewicht en batterijduur spelen geen belangrijke rol
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
moet alle moderne games op (bijna) hoogste setting kunnen draaien
Ik was daarnet wat aan het rondkijken op de site en mijn oog viel op deze MSI GT72 2PE-029NL Dominator Pro:
Intel Core i7-4710HQ
32GB DDR3L
128 GB SSD samen met 1 TB HDD
GTX 880M
vooral de prijs viel mij op: 1850 eur
Zijn er nog andere alternatieven voor mij? want ik vond dat deze er toch wel met kop en schouders bovenuit stak in vergelijking met de anderen. Maar mijn kennis van hardware is eerder beperkt dus ik wou het toch maar eens voor de zekerheid vragen.
thx